-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Vad är det för tema nästa vecka? Någon som vet?
-
Mina favoriter förändras lite också med programmets gång...
Jag älskade både Tove och Mariette igår, och jag tycker Calle är så jäkla duktig nu
som vågar visa framfötterna!!!
Fick för övrigt också rysningar över Calle och Mariettes duett!! Wow... och Toves 'punkrocker' version... wow!
-
Puh säger jag! Det var nära ögat att Reza åkte ut!! Hon är ju såååå bra, vilken röst hon har alltså. Erik och Reza i final säger jag!
-
håller med dej!Ralleröj skrev 2009-11-14 14:15:08 följande:Älskar Tove med hennes sång och cenframträdande. Men nu har hon börjat diva sig alldeles för mycket, hon har tappat ödmjukheten och allt verkar ha stigit henne åt huvudet. Tyvärr, jättetrist.
hon va min favvo förut, men näää,,,. hennes sätt gilalr jag inte längre.. -
Jag håller oxå med flera som skrivit innan.............Tove var mycket charmig från början, men nu känns hennes små kommentarer mest påklistrade och störiga!
-
Jag ÄLSKAR iaf Tove fortfarande lika mycket nu som i början... Hon är helt och totalt underbart bra...
-
Men varför ser Tove så flummig ut??! Lite drogad..
-
coccerspanielblickarisisisis skrev 2009-11-14 13:30:33 följande:Jag var väldigt förtjust i Tove från början,men jag tycker mer och mer illa om henne.Det har inte med sången att göra.Hon är vacker som en dag,men kanske det stigit henne åt huvudet?Ibland lägger hon till såna coccerspanielblickar så man ryser av obehag....
-
Det är så jag också känner.livet leker skrev 2009-11-14 18:09:20 följande:Men varför ser Tove så flummig ut??! Lite drogad.. -
Det håller jag inte med om, ok Tove kanske varierar sig men Mariette låter inte likadant. Jag tycker hon är på en väldigt avancerad nivå. Hon har problem med kontrollbehov men jag tycker inte det sänker kvalitén på hennes framföranden. Men klar har hon mer att ge..Ralleröj skrev 2009-11-14 14:13:49 följande:Jag tror det beror på att Tove kan variera sig, Mariette låter likadant precis hela tiden, hennes framträdande är exakt likadan också. Hennes hållning är kass, upp med axlarna, stirra upp till himlen och kuta ryggen. Varje gång samma sak.
Jag tror att de gillar Tove mer eftersom hon är så pass ung och formbar, Mariette är, som nån sa, mer "färdig" och då kan man inte göra det lika komersiellt formbart.. jag tror mer på en sån förklaring även om utvecklingen som var och en genomgår också måste gå framåt.