• Svar på tråden Idol-2009
  • vackrastarflow
    Malva05 skrev 2009-11-20 21:32:32 följande:
    Då får Mariette ryka
    absolut inte
  • Analoga

Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår

Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex??

• Hallonröd
    Analoga skrev 2009-11-20 21:36:23 följande:
    Ja det stämmer, men nu är hon sambo med en annan man
    Ja jag har för mig att det var något sådant {#lang_emotions_wink}
    // Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    Analoga skrev 2009-11-20 21:37:07 följande:
    Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex??
    Det är väl dreads...? Ja inte är det lätt att hålla sådana rena..vete sjutton hur man gör..
  • Malva05
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:38:41 följande:
    Det är väl dreads...? Ja inte är det lätt att hålla sådana rena..vete sjutton hur man gör..
    tänk va dom ska lukta illa om /när dom blir blöta
  • Hallonröd
    Malva05 skrev 2009-11-20 21:41:58 följande:
    tänk va dom ska lukta illa om /när dom blir blöta
    Ja som en gammal raggig hund typ...{#lang_emotions_undecided}...*hahaha*
  • PixL
    Analoga skrev 2009-11-20 21:37:07 följande:
    Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex??
    Jag har sådana (dreadlocks) och jag tvättar håret med specialschampo. Yes citrondiskmedel fungerar också. Man bör inte tvätta för ofta för då ser de inget bra ut.
  • Mjuzik

Har bara en stilla undran:
    Kommer Calle att få nackspärr?

Ja, efter sin andra låt alltså... En barstol, en gitarr och ett ALLDELES FÖR LÅGT MIKROFONSTATIV = ingen ergonomisk ställning!

Kunde inte koncentrera mig på sången, utan tänkte bara på hur tokigt han satt! Jaja, så kan det gå!

Svårt att säga vem som hänger löst dock...

• Mrs K
    Mjuzik skrev 2009-11-20 21:47:40 följande:
    Har bara en stilla undran: Kommer Calle att få nackspärr? Ja, efter sin andra låt alltså... En barstol, en gitarr och ett ALLDELES FÖR LÅGT MIKROFONSTATIV = ingen ergonomisk ställning! Kunde inte koncentrera mig på sången, utan tänkte bara på hur tokigt han satt! Jaja, så kan det gå! Svårt att säga vem som hänger löst dock...
    Tänkte precis samma sak. Han såg ut som om han satt helt dubbelvikt.