-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
absolut inteMalva05 skrev 2009-11-20 21:32:32 följande:Då får Mariette ryka -
Bort med Reza tycker jag.
-
Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår
Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex?? -
Ja jag har för mig att det var något sådantAnaloga skrev 2009-11-20 21:36:23 följande:Ja det stämmer, men nu är hon sambo med en annan man
-
Det är väl dreads...? Ja inte är det lätt att hålla sådana rena..vete sjutton hur man gör..Analoga skrev 2009-11-20 21:37:07 följande:Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex??
-
tänk va dom ska lukta illa om /när dom blir blötaHallonröd skrev 2009-11-20 21:38:41 följande:Det är väl dreads...? Ja inte är det lätt att hålla sådana rena..vete sjutton hur man gör..
-
Ja som en gammal raggig hund typ...Malva05 skrev 2009-11-20 21:41:58 följande:tänk va dom ska lukta illa om /när dom blir blöta
...*hahaha*
-
Jag har sådana (dreadlocks) och jag tvättar håret med specialschampo. Yes citrondiskmedel fungerar också. Man bör inte tvätta för ofta för då ser de inget bra ut.Analoga skrev 2009-11-20 21:37:07 följande:Min sambo och jag satt just och funderade på Mariettes hår Är det någon som vet hur man sköter såna där rastaflätor?? Hur tvättar man håret tex?? -
Har bara en stilla undran:
Kommer Calle att få nackspärr?
Ja, efter sin andra låt alltså... En barstol, en gitarr och ett ALLDELES FÖR LÅGT MIKROFONSTATIV = ingen ergonomisk ställning!
Kunde inte koncentrera mig på sången, utan tänkte bara på hur tokigt han satt! Jaja, så kan det gå!
Svårt att säga vem som hänger löst dock... -
Tänkte precis samma sak. Han såg ut som om han satt helt dubbelvikt.Mjuzik skrev 2009-11-20 21:47:40 följande:Har bara en stilla undran: Kommer Calle att få nackspärr? Ja, efter sin andra låt alltså... En barstol, en gitarr och ett ALLDELES FÖR LÅGT MIKROFONSTATIV = ingen ergonomisk ställning! Kunde inte koncentrera mig på sången, utan tänkte bara på hur tokigt han satt! Jaja, så kan det gå! Svårt att säga vem som hänger löst dock...