-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
ohhhh. tack och lov!!
det där var nära.
-
Precis därför jag gillar upplägget i år, jämfört med Dannys år!xxmeyaxx skrev 2009-11-20 22:51:52 följande:det tror jag också. Danny-syndromet - säger jag. (Danny Saucedo som åkte ut, med chock som nr 6 i IDOL)
-
Ok! Då prioriterar vi olikaxxmeyaxx skrev 2009-11-20 22:53:59 följande:Jag är detsamma. Ensamstående och student
-
precis - nu har man ännu en chans att påverka.Ankissen skrev 2009-11-20 22:54:35 följande:Precis därför jag gillar upplägget i år, jämfört med Dannys år! -
Och slipper anklaga sig själv om ens favorit åker ut...xxmeyaxx skrev 2009-11-20 22:55:29 följande:precis - nu har man ännu en chans att påverka.
-
Men..det var faan vad bråttom tv4 hade att avsluta..
...brukar man inte få se lite mer av kramar etc. ..?
-
tack gode gud...
-
Hjälp!!! Jag ringde också och röstade två gånger. Sedan fick jag sätta mig på händerna för att inte ringa en tredje gång. Nu kan man pusta ut iaf.
-
Tycker Mariette borde ha åkt ut! Hon är ju såå tråkig!! Reza har ju en jädra pipa! Men jag hoppas på en skiva från henne snart istället
-
hehe... det var nära för Eric att åka ut... får hålla tummarna att det händer till nästa gång nu då!!
*duckar för alla kuddar (eller hårdare ting) som kommer kastas på mig nu!!!*