Syskonlängtan 4
Hittar hit, tack Cellisen!
Äl här med, men jag är lite orolig eftersom jag för första gången har haft blodblandade äl-flytningar. Någon mer som har haft det?
Hittar hit, tack Cellisen!
Äl här med, men jag är lite orolig eftersom jag för första gången har haft blodblandade äl-flytningar. Någon mer som har haft det?
Nej, Jeskan, det får inte vara sant! Stor kram till dig (som om det skulle hjälpa, men ändå).
Tänk Jeskan... det kan kanske vara ett svagt plus. Jag vet när jag var gravid att jag först testade negativt på BIM, sen tyckte jag att jag skymtade ett svagt plus (fast min man såg INGENTING) och senare ett alldeles riktigt plus.
Jag räcker upp handen och rodnar i skaran av notoriska bröstklämmare. Varje månad, så fort ingen ser ( hoppas jag *asgarv*). Är strax efter ÄL, hade en mycket konstig och mycket sen äl, men vi har gjort vad vi har kunnat.
Denna månad äter jag massor av hälsopreparat, och har börjat med munkpeppardroppar samt kelp. Jag resonerar som så att de första 1 1/2 åren gjorde vi inte så mycket annat än försökte, och jag ville inte förstöra nåt i cykeln, men eftersom det ändå inte fungerar, så...
Åh, jag vet...tänk vad många test jag har vridit och vänt på... och till och med plockat isär... *rodnar*
Åh, vad jobbigt. Du måste vara rädd om dig och inte jobba för mycket!
Cybele: nej jag är inte över 35...än, men jag börjar att närma mig.
Åh, vilken rysare! Hur ska vi kunna hålla oss ända till onsdag eller fredag? Förstår hur det måste känns för dig! Man vill ju veta!
Japp, kramar behöver vi! KRAM alla som behöver det och tack för att ni finns!
Nej, vad himla tråkigt Jeskan!
Välkommen hit, grönagrön! Förstår din situation väl.
Har varit på tjejhelg i storstaden med shopping, hotell, god mat, vi och sömn!
Trollmor, så hade jag också gjort, räknat torsdag som dag 1. Eftersom vissa rekommenderas dag 3-7 kan det väl inte vara SUPERviktigt vilken dag man börjar?
Hur är det med dottern idag, Mammiz? Har du fått reda på vad det kan ha varit?
Cellisen, hoppas att du hittar rätt dos så att du kan få slippa anfall.
Vad ska alla göra idag? Här är det underbart väder, men jag känner en dunderförkylning komma smygande, så jag vill mest softa hemma.