Syskonlängtan 4
Kommer inte in på annonsen!
Kommer inte in på annonsen!
Nu såg jag ! Den var fin, kanske har du en känsla ändå att du kanske är gravid i alla fall...? Du som gör IVF har ju mest realistiska chanser av oss här att bli gravid snart. Jag har också (i början) köpt några saker som ligger i skåpet och väntar och väntar. Personligen skulle jag nog inte köpa en vagn innan jag var säker. Det finns mycket vagnar ute på marknaden och har man otur står den där vagnen och skrattar åt en varje månad . Men kör på din känsla!
Vi hade en Teutonia och vi älskade den, jag var jätteledsen när vi sålde den.Vi handlade vagn direkt från Tyskland och kom ner ca 3000 på priset. Nästa gång vill vi ha en Phil & Teds.
Trollmor, jag fick krämen, kommer inte ihåg vad den hette, men inte flagyl i alla fall. Den hjälpte mig! Min man behövde inte behandlas då.
Hoppas det går bra att ringa, Jeskan!
Har annars inte så mycket vettigt att tillföra. Vet varken ut eller in om vaccination. Jobbar ju i en miljö med 600 personer, där man träffas tätt inpå varandra, hostar och snorar. Så vaccinerar jag inte mig kommer jag med all säkerhet att bli smittad. Frågan är bara hur sjujk man blir. Ja ja jag vet inte.
Åh, hoppas att det går bra. Jag förstår precis hur du känner med dottern, det är en av anledningarna till att jag känner mig osäker inför IVF, eftersom vi har så långt till närmaste klinik, så måste vi lämna bort sonen så mycket.
Stor kram inför operationen!
Ja, du, det är så jäkla ORÄTTVIST! Jag har helt tappat sugen jag med. I och med mensen har vi försökt i tre år. Det finns inget hopp just nu, och ju mer jag tänker på det, desto argarare och ledsnare blir jag. Till ingen nytta naturligtvis.
Jag förstår dig precis, Jeskan!
Jättestort grattis, Cybele! Gud, vad härligt att någon i tråden äntligen får ett plus! För mig (och oss alla tror jag) känns det enbart fantastiskt när någon av oss lyckas. Det ger oss ju hopp, liksom. Nu håller vi bara tummarna att det går vägen.
Jag har också en tyst man som skruvar fruktansvärt på sig så fort vi försöker prata om barn. Han skulle också nöja sig med bara ett barn, tyckte att det var jättejobbigt när vi gjorde utredningen och försökte aktivt varje månad.
Igår firade vi ett stort jubileum tillsammans och drack champagne, det blev två glas var, och sen ett glas rött till maten. Idag har jag varit helt däckad, så bakis blev jag! Känner mig som en tonåring igen, och jag vill aldrig dricka alkohol igen. Blä och pinsamt också...
Nä, men mera plus! Super-grattis, gud vad härligt!
Jätteroligt för er båda! Vilken helg!
Jag är fortfarande bakis, är det vanligt efter två dagar? Jag tror jag är allergisk mot champagne...
Spännande, lycka till Trollmor!
Välkommen Xyra!