Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Syskonlängtan 4

Prisssan skrev 2009-09-30 13:31:47 följande:
    Hemskt ändå Men du vet, man kan ändå känna en viss lättnad för henne. Även om det nästan är tabu att säga så.
    helt sant förstår precis vad du menar.
  • Höst flickan
    JennyL29 skrev 2009-09-30 13:29:45 följande:
    hej hej vet inte hur länge ni har skrivit här inne men frågar om man får vara med?'Har en son på 4 år och vi förösker med syskon nu sån tid det ska ta?????!!!! Mvh desperata mamman
    välkommen

hur länge har ni försökt?
  • Höst flickan
    JennyL29 skrev 2009-09-30 13:38:29 följande:
    Höstflickan: Sedan ett halv år tillbaka men dock inte varje kväll liksom kanske 3 ggr per vecka då, ska man föröska varje kväll????? hur har ni gjort ni andra? TAck för välkomnandet.
    men 6 månader är inte lång tid..

vi har försök drygt ett år med ivf.
    gjort 7 insättningar.
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-30 14:25:20 följande:
    Usch nu dödade jag min egen tråd..igen. Inte min dag idag.
    {#lang_emotions_heart}vi var då två om det gumman.
  • Höst flickan
    tror mammzi är ironisk *kram mammzi.

Jag minns att jag kom in i denna tråd för ca 4-5 månader sedan efter vårt 5 minus tror jag det var.
    Då insåg jag snabbt faktiskt att jag inte passade här än, nu känner jag lite konstig känsla inom mig OM jag + på söndag...min första behandling i denna tråd o jag +...ev..ska jag vara den där irriterade "gräddfilaren" ....
    hum..ja..så kan det kanske bli..jag hoppas det för en gång skull
    men det känns lite konstigt o dumt faktiskt.

Kram
  • Höst flickan

jag tror ni blir glada men det känns lite konstigt om det blir så iallafall...
    jag kommer inte försvinna kommer följa dig sen när du gör ditt första ivf o blir gravid

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-30 17:01:41 följande:
    Yeey! Nog med kärlekstrams Hormonkossor som vi är.
    he he...*rådnar*
  • Höst flickan

Godmorgon.

Vad är det för VV metod?*nyfiken^*
    Hoppas verkligen inte det är därför du mår illa

Jag mår inte illa alls...men det gjorde jag itne med dottern heller..så jag kan inte lägga så mycket vikt på det, mitt illamående började i vecka 18 typ...tvärt om mot alla andra o höll på i flera veckor nästan till födseln.

Jag är lite glad i dag, slutar tidigt o ska på ansiktsbehandling myys.

KRAM

• Höst flickan

minns när man hade hoppet uppe att kunna försöka själv i sänghalmen ...låg där med alla kuddar under rumpen....snacka om att man var i en erotik dödar period....

tycker det är konstigt att dom inte spolar äggledare på utredningar...vi hade fått massa månader av mindre smärta o ett X mindre ev...

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-10-01 08:50:11 följande:
    Höst: Jag blev spolad rätt tidigt i utredningen, varför inte du? Skumt? Gick ni privat eller landsting? Vägde in mig hos Viktväktarna i måndags Försöker räkna points, tänkte om jag mådde illa för att jag var hungrig... Har inte känt mig hungrig, men har ätit lite mer än jag "får" men ska föröka äta rätt o lite mindre med VV som hjälpmedel. Har ca 20 kg o bli av med som jag dragit på mig de senaste 2 åren Gick ner massor efter dottern på 1 år ca men nu är jag tillbaka o över innan gravvikten Måste inse det, inte gå o vänta på att bli gravid igen för att kunna "ta tag i det sen"
    skojar du???
    ja..det var ju väldigt lustigt!!
    Vi gick på en klinik i täby centrum..kommer inte ihåg vad den hette, var privat.
    Men jäkligt dåligt tycler jag !!!!{#lang_emotions_yell}

Gjorde en spolning nu på eget bevåg för 2 år sen, total stopp

aha, viktväcktarna ..gillar dom..me jag ogillar allt som har med light o lättaprodukter dock.
    Hoppas det går bra för dig

Jag satte igång o träna för fullt för exakt en månade sedan, men nu tar jag det lungt igen.

Kram
Svar på tråden Syskonlängtan 4