Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Syskonlängtan 4

usch, blir så less på fl..kronglar så j*vla ofta{#lang_emotions_yell}

ja ja..får börja om mitt inlägg...

cillisen stoort lycka till på operation!bra ide att liva upp sexlivet, jag köpte Largin-plex häromdagen till oss båda ska vara bra för äggkvaliten , lusten och blodflödet i livmodern.

Cybele tack och hoppas du får ett + nu{#lang_emotions_flower}

Vilket underbart väder vi har ska ta en härlig höstprommis senare i dag.

KRAM

• Höst flickan

Godmorrgon{#lang_emotions_flower}

Cellisen, stort lycka till jag älskar att bli sövd

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag, men jag har blitt lite snuvig.

Kram kram

• Höst flickan

mammzi usch vad jobbigt, ja...man grejar itne alla olika skämt el tillfällen alls längre
    Tråkigt att man förändras så

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-21 10:54:57 följande:
    Jag fattar inte, hur kan de låta dig vänta så om du har en tumör? Tänk om liksom...
    förstår inte det heller, vet dom att den är godartad el?
    har ju 2 i familjen som fick cancerbesked i våras..o dom kom på behandling nästan dirrekt.
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-21 10:59:23 följande:
    Min svörmor också och dem var alla godartade.
    okej..ja, det var det ju inte i vårt fall tyvärr
    men dom har överlevt båda..den ena lite mindre dock
    en hjärntumör och en bukspottskörteltumör....båda väldigt aggresiva och ovanliga{#lang_emotions_cry}
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-21 11:04:08 följande:
    Åh gud.. min svärmor har tumörer i lymfkörtlarna (?) i armhålan. Hon går på strålbehandling men har hemskt dåligt hjärta och blodtryck. Därför är det långt ifrån säkert för henne. Men om det händer något så är det ju säkerligen pga komplikationer
    ja, usch...komplikationerna är inte att leka med
    Hon som har hjärntumör har fått flera livshotande infektioner det är så sorgligt att se henne, en så underbar männsika som verkligen vill leva, o så bara faller hon
    Den andre, har klarat sig mycket bättre dock och känner sig stark just nu, hoppas så att han kan få göra det ett tag till, tror han kommer f¨å reda på mer om operationen och framtiden om några månader.....
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-21 11:18:20 följande:
    Usch Jag har så svårt att föreställa mig sådant, vi har alltid varit hemskt friska i min familj.
    vi med...detta kom som en chock...... och båda inom loppet av 2 veckor

helt sjukt..mammas man och min pappas kvinna
    Så det posetiva i detta är att mamma och pappa kan stötta och trösta varrandra.

Hoppas din svärmor snart blir helt frisk, för det kan hon väll bli?
  • Höst flickan

mammzi fy vad sorgligt hoppas så att det blir bra snart, och att dom kan göra något, angående detta med lite oklara besked..det har vi oxå som erfarenhet, några tråkiga raka besked fick dom dock, men jag tror att detta är så svårt för läkarna så dom inte vågar säga saker tydligt alla gånger för risken att det blir tråkiga missuppfattningar el fel.

*styrkekramar i mängder*{#lang_emotions_flower}

• Höst flickan

cillisen, då är vi 2 som har ont, jag är sjuk...brukar aldrig vara det , men nu rinner näsan och det känns som jag har feber.
    Hoppas inte det är influensan....hua.

Kommer tänka på dig i morgon*kram vännen*

Svar på tråden Syskonlängtan 4