Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Jeskan...detta låter mycket konstigt..hoppas verkligen på att det är en bra graviditet OM det är någon..men jag tycker det låter konstigt...i v, 7 ska man ju se ett hjärta oxå....
    vill inte göra dig lessen, men vill ändå att du ska veta fakta.

Hoppas du itne tar illa vid dig gumman, hoppas verkligen det har skett ett under

• Höst flickan
    Trollmor skrev 2009-09-22 08:50:06 följande:
    Jeskan: Skumt Jobbigt att inte veta, o behöva vara orolig... Hoppas du är gravid *håller tummarna* När jag väntade dottern blev jag flyttad 11 dgr efter ul, så vid ett vul i "V 7" (= V 5) hade vi nog inte sett nåt Så konstigare saker har hänt
    ja, deet är så sant..det är skumt att man kan bli flyttad

ja, tänker på cellisen nu.
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-22 15:02:33 följande:
    De har ringt mig idag, är inkallad redan på fredag
    kommer gå fint*kram*
  • Höst flickan

har för mig att ostimulerat har lite bättre resultat i sig.
    Men jag har prövat båda.
    Tycker bäst om ostimulerat el halvstimulerat.

Kram

• Höst flickan

godmorrgon, detta med att ha ont i axlarna..ja, det får man som bara den, när jag opererade bort mitt X så var det där jag mäst hade ont.
    Glöm inte ta värktabletterna!

Hoppas du inte har endo

Kram från en som mår bättre jippey!! men jädrans vilka 2 dagar jag haft....hua..mår fortfarande inte bra, men jag ser ljuset{#lang_emotions_sunny}

Kram kram

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-24 07:15:04 följande:
    Skönt att du mår lite bättre, ledsen att jag inte varit så super engagerad i någon av er nu inför op och sådant. Jag vaknar nog upp ur egodrömmen jag också.
    men gummsi, sluta..jag tycker inte du varit ego vi ska itne visa att vi bryr oss för att vi måste heller hur?
    I bland har man mycket med sig själv
    vi ska bry oss när vi har kraft att göra det, för man vet ju att vi bryr oss alltid trotts inga komentarer, heller hur?

oj så vackert skrivit hi hi...
Svar på tråden Syskonlängtan 4