-
men gumman då...*kram*Trollmor skrev 2009-10-27 07:31:27 följande:God morgon! Cellisen: Tänker på dig och din familj. Vi finns här när du behöver oss! *kram* Vi har bestämt oss, nu när mensen kommer så är maken ledig, så då tar vi o rensar ur förrådet och ger alla bebissaker till min syster. Bort med allt o går vidare utan hopp om syskon. -
he he..ja då är det ett under att jag lyckats 2 gånger!!InHeaven skrev 2009-10-27 19:19:14 följande:slappnar av.. eller kombination av de båda. oftast blockeras hjärnan av bebistankar. men det är så svårt.
WOW...
men det jusste..jag lånade ju ut alla bäbis kläder...
måste varit det
-
Trollmor skrev 2009-10-28 08:13:42 följande:Höst: Där har vi det Jag fick faktiskt höra det i helgen, berättade om att vi skulle rensa och kommentaren var att "vad bra då ska ni se att ni lyckas bara ni slutar att fokusera" Jag sa då till dom precis vad jag kände o att jag hatar när någon säger nåt sånt. Berättade att det inte är så, finns inga som helst grunder för ett sådant påstående De förstod och lovade att tänka på det i fortsättningen...
bra..ju mer man förklarar det för desto bättre...i ifv värden med sprutor o allt..hur skulle det gå om man inte tänkte på det lixom??
tröttsamt....
Kram på dig gumman -
JAHA...men hur kommer det sig att jag lyckas o flera lyckas bli gravida med ivf då??InHeaven skrev 2009-10-28 08:42:17 följande:jo självklart sitter inte befruktningen i huvudet, men när man ständigt tänker på bebis skapar man en viss stress inom sig som kan göra ens äl tex rubbad vilket har en stor verkan på fertiliteten. det var bara så jag menade
då MÅSTE man tänka..pga av sprutor..äggplock osv....
sluta kom med dina otroligt korkade påhitt! -
kan säga att jag skakade dag som natt vid alla mina befrukningar o hade fruktansvärd ångest.
-
håller med.Prisssan skrev 2009-10-28 09:05:46 följande:Sant, vi behöver inte ha den disk. rör bara upp onödiga känslor... sorg, bitterhet och irritation. -
mammzi..vad jobbigt
jag tror det blir tomatsoppa med macka o lökkeso
-
*styrkekram* till alla vänner.
o så tänkte jag berätta att jag kommer vaccinera min dotter...tänkte ju först inte det..men har ändrat mig.
KRAM
-
minns att vi diskuterade det cillesen
ja..det är nog bästa att göra det iallfall
KRAM
-
Trollis
det var "bara" en
Har gjort ett vul o ett ul nu...så jag känner mig lite lugnare..men vill in i vecka 12-13 fort...då kommer jag slappna av mera.
Ni ska veta att jag håller ALLA mina tummar för er vänner!!
KRAM
-
ja, det är en helt fantastisk känsla.Prisssan skrev 2009-11-05 08:03:09 följande:Höst: Måste varit underbart att se den lilla
Snart är det eran tur! -
vad underbart..Lalie skrev 2009-11-05 08:12:29 följande:Hej på er! Vi har haft en fullkomligt fantastisk vecka med all inclusive och runt 30 grader med strålande sol varje dag. Underbart! Har läst ikapp, kommenterar inget så har jag inte glömt någon
cillisen, tänker på dig o din man o även på er alla i tråden.
Hoppas er otur snart vänder på alla sätt.
KRAM -
tack
nej, jag har inte skrivit om det tidigare..så du är inte förvirrad el glömsk
fars dag kommer vi nog fira med att han får byta vinterdäken på min bil..
..en liten blomma kanske han får oxå.
Kram till alla
ingen nämd ingen glömd
-
men stackars pojk
kram till alla i tråden..hejjar på er..så ni vet..o ni finns i mina tankar för fullt.
KramLalie skrev 2009-11-09 10:33:16 följande:Igår hade vi en fruktansvärd upplevelse. Vi var hos ett par kompisar och sonen hamnade i en situation med lillasystern och fick en tillsägelse av oss. Han skrek "Men jag vet ju inte hur det ÄR att ha en lillasyster!" , började gråta och berättade skakande och hulkande hur ledsen han var och hur mycket han tänkte på det här med ett småsyskon. Vi fick åka hem och det tog oss ett par timmar att få honom lugn. -
Mammzi fy vad jobbigt
*kram*
Kram till alla andra som behöver det, tänker på er.
-
trollis vad för värde hade du?