Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

mammzi, beklagar, tror dock det är väldigt vanligt att man tröstar genom det sätter.
    Hoppas allt känns bättre och är bättre snart, förstår att känslorna är jättejobbiga kring detta.

• Höst flickan

jag är så trött så ögonen går i kors, tv är på..men jag sitter o stirrar på nya inlägg på fl ...diskuterarsjuk som jag är

• Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:11:24 följande:
    ingen aning för ja har dyslexi. Så säger mitt stavnings program att de stavas prata på =) ja finns här lite av o till stämmer de att du rvuvade nu?!
    jag skulle vilja ha ditt stavningsprogram

ja..jag ruvar..är på dag 9 i morgon.
    känns dock inte så hoppfullt alls
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:16:44 följande:
    när har du testdag? vad får dig att inte känna så hoppfull?! Jag tar hjälp av google som ligger inlagt i min dator.?! jag har även Översättning. som då jag kommer in på tex en engelsk sida. så får ja de på svenska. inget som jag köpt .. var relativt nyligen som jag hittade på min laptop hehe. Men orkar inte köra stavnings kontroll på allt ja skriver.
    ska genast kolla det tack!!

har td den 4/10..men mensen brukar tyvärr komma tidigare.
    Jag känner verkligen inget ..+ att alla andra embrion har dött...
  • Höst flickan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-24 20:30:45 följande:
    Oj vad lång tid till dess. du tar progestoron?! 3ggr/dag?! när fick du veta att andra embryot dött?! förlåt för alla mina frågor. Du har väl fått + några gånger , även fast de inte gått vägen= till bebis?! Har då alla de gånger alltid kännt samma "ja är gravid" Eller har någon gång känts lika tveksamt så innan ditt plus?!
    ja, kommer tjuvtesta dag 13, tror det är på tisdag el så.
    Ja, jag har fått + e gång under dessa syskonförsök via ivf...sen konstigt nog + jag igen månaden efter..trotts att hcg varit jättelåg o jag inte haft några grav symtom i dagarna mellan mf mensen o nya +.
    Jag tror mer o mer på att det var mf rest som på något sätt började leva igen..hur nu det går till...dock steg hcg inte, utan sjönk igen..
    Vi har inte lyckas bli gravida på naturligt sätt på 6 år o då fick vi ett X...så det är en mycket märklig historia....
    Läkaren ville dock förklara det med att det nog var en spontan graviditet...
    Tar crionen 1 gång om dagen.
    när jag tar progesteron tar jag det 2 gånger om dagen.
    Jag fick reda på att dom andra embryon dött eftersom dom odlade vidare dom en el 2 dagar , men ingen överlevde
    Vi har bevisligen lyckats få en blasto dock men det blev ett minus det med
    Jag kännde faktiskt inget den gången jag +ade..så jag litar inte på min kropp alls längre, men jag kan ändå inte låta blir att vara negativ pga av historian vår.
    Men..jag har inte gett upp...vi har hoppet uppe om att kunna lyckas än (otroligt nog)..men det är nog pga av att det ändå ser lite bra ut....dvs, det blir ju många fina ägg o fina embrion även fast dom dör sen...usch..låter konstigt och sorgligt när jag förklarar, men vi har hoppet kvar

Kram tar inte illa vid mig alls!
  • Höst flickan

cillisen, lägg dig i soffan resten av dagen{#lang_emotions_flower}
    själv har jag oxå varit ute o knallat i lugn takt,så vackert väder
    Älskar hösten.

jo, glömde tillläga i vår historia att embriot vi + ade med var plockat år 05....
    (samma kull som vår dotter)
    Så alla ägg som varit plockade nu har dött.....börjar tro att äggen gjort sitt faktikt.

Pratade med min karl om att fråga om vi kan få sätta in 2 långtidsodlade embrion nästa gång, han gick med på det..frågan är om dom gör det och jag vågar.

Kram

• Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-25 16:33:07 följande:
    Tycker också väldigt mkt om hösten, känns fräsht i luften efter en instängd sommar typ. Rätt tufft om man skulle fått tvillingar efter att ha längtat så länge. Jag vill dock inte ha det, men bara pga Roxy. Då blir hon ensam men de har varann, får vi ett barn till så är de båda ensamma men har varann. Om ni förstår?
    he he, så har itne ens jag tänkt jag vill ha tvillingar nu vore så mysigt, dock fruktansvärt jpbbigt oxå..men jo..jag vill

Välkommer Takid o stort lycka till.

Kram på er alla o trevlig helg
  • Höst flickan
    Takid skrev 2009-09-26 09:16:54 följande:
    Jag förstår ditt resonemang - har själv lite ångest nu efter att ha fått två ägg tillbaka... Tänk om båda skulle "ta sig", vad skulle det innebära för min underbara son på 3,5 år? Fast självklart skulle han få mycket glädje av sina två syskon också i så fall. (Fast av 7 insättningar med sammanlagt 9 ägg har inget fastnat så jag behöver nog inte oroa mig allt för mycket för detta ).
    vad "skoj" el vad man ska säga med en som gjort lika många försök nästan..
    vi är ju på vårt 8(insåg att jag räknat fel, inte 7) nu.

Precis så tänker jag med, jag hoppas glädjen blir större.

Kram
Svar på tråden Syskonlängtan 4