Syskonlängtan 4
jag fick ett syskon när jag var 12...det var dock underbart, hade gärna varit 2.
Men som sagt,det tar ju en helt del tid från det stora barnet.
Välkommen kajan.
Usch avd jobbigt med 3 mf
har ni gjort mf utredning och vanlig utredning?
Och självklart är man tacksam för det barn man har, o det är en stor tröst..men att inte kunna ge barnet ett syskon, är en fruktansvärd sorg, så att glädjas åt det barn man har hela tiden är lätt att säga,o iåförsig gör man ju det hela tiden, men sorgen för nr 2 finns ju där...
man kan ju inte hela tiden glädjas åt det man har..o rycka på axlarna åt det man inte har, specigellt sådanna här stora saker.
Kram på dig
Dom syns inte alls.
Jo..föresten...har ni inget att göra så skaffa 2 långhåriga hundar som älskar att leta boll....o så kastar ni in bollen i en stor,jag menar stoooooor kardborrebuske.................
Ja..det är vad jag har gjort..nu vet jag hur dom buskarna ser ut...SUCK!!!
ja..det är fruktansvärt orättvist
*kramar om dig*
hej..detta blir ett ego inlägg.
Jag är sååå rädd!!!
jag tror jag är gravid....men jag vågar itne testa och är så rädd, skakar och kan itne sova
..o det gör ju inte ångesten bättre.
Är sååå rädd för att ha fel el att kroppen inte kommer behålla det.
har beräknad mens i dag...så denna dag är otroligt ångestladdad, funderar på att gå o prata med någon akut...
kanske ringa st och rådfråga om det finns någon hjälp att få.
Har knappt sovit något o mår verkligen dåligt av detta.
Är så jävla rädd(ursäkta),känner dock att det börjar kännas bättre nu när jag är på jobbet och gör saker, natten har nämligen varit olidlig.
st göran.
hur är det med dig cellisen?