Inlägg från: Mammiztill2 |Visa alla inlägg
  • Mammiztill2

Syskonlängtan 4

Åttan skrev 2009-09-07 07:50:32 följande:
    godmorgon.. har inte varit inne på hela helgen som ni vet å det har skrivits rätt så mycket så jag har inte hunnit läsa ikapp.. angående om jag är gravid eller inte kan jag inte svara på.. jag tror att jag är det för det känns så i kroppen ( molvärk öm å tung i brösten) , har tagit 2st tester ett igår kväll å ett imorse å man kan skymta ett pluss.. men vi vågar inte tro på nått ännu..
    köp ett digitalt kvinna

Jag tror på dig, det är er tur nu!

Har du kollat i mitt kollage sidan 2?! om de nu går att komma in bland mina bilder.. där har jag jätte svaga + på tester. (testlagret) annars tror ja att jag har bilder på min blog.
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:38:12 följande:
    Mammiz--> Såå var mina på ett ungefär...
    Då säger jag grattis!
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:39:58 följande:
    fast det hade inte fastnat på bild.. å man fick kolla riktigt riktigt riktigt noga...
    Mina bilder fastnade knappt heller, men med olika inställningar med ljus och kontrast i data program fick jag fram det som VI svagt kunde SE irl, ana till ett +.
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-07 11:39:58 följande:
    fast det hade inte fastnat på bild.. å man fick kolla riktigt riktigt riktigt noga...
    Sen fick jag på min digitalkamera ställa in en inställning "Digital närbild"
    finns i min kamera Canon ixus olika inställningar, snö, barn/djur mottiv, solnedgång, digital närbild etc
  • Mammiztill2

Nu måste jag snabbt ut med hunden, sen köra till gyn läkaren.. Återbesök, kontroll efter op:n ses sen

• Mammiztill2

tack cellisen..

rent gyn mässigt såg de bra ut. en aktiv blåsa på ena äggstocken, och 2 på den andra.
    men någon ivf får/bör vi inte göra för ens svar ang min bi njure kommit, och att en ansvarig läkare "godkänner" ger klar tecken på att vi får göra ett ivf.

Hur är det med dig själv idag?! *kramas*

• Mammiztill2

vad jobbigt de måste vara med alla anfall i dess olika grad.

passa på att vila upp dig! hur reagerar din dotter då du får ep anfallen?!

jag har idag pratat med dem om min navel då de gör lite ont i den efter Op:n det går att årgärda min navel som jag har ont av då dem skulle försöka operera in fd ärr i ett. Men nu behövdes de prioriteras vilket som var mest akut att ordna. Och de var ju beskedet jag väntar på. Men dr gick in i journal och läste att den vuxit till en stl avXX millim. men vad denv ar innan framgick inte. Oavsett svar och behandling eller inte så måste först läkare som har hand om sådana här ärenden uttala sig om vifår" göra ett ivf. mer väntan..

Ska ringa till veterinär i morgon och höra vad de kostar att kasterar en han-hund.

• Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-08 07:37:36 följande:
    Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt...
    Är det någon som testat med ett digitalt test?!
  • Mammiztill2
    Åttan skrev 2009-09-08 10:02:01 följande:
    Näää. men fortsatt ont i boobisarna..
    Vad bra skulle du inte testa dig?! eller du ska hellre vänta in blodprov på ivf kliniken?! kommer de i så fall göra "akut" hcg kontroll eller den mer långdragna proceduren som gör att du får vänta ett dygn?!
  • Mammiztill2

Höst flickan skrev 2009-09-08 10:40:34 följande:

el..hi hi..var det en dirrekt fråga till jeskan*förvirrad*
    Ja de var till jeskan
    Då hon skrev ett inlägg "godmorgon godmorgon hör fåglarna sjunga glatt"

Jag har tagit digitala, men känns nästan mer jobbigt får skrivet i Nyllet :

Gravid /Inte gravid än att inte få ett + / - på stickan
Svar på tråden Syskonlängtan 4