Syskonlängtan 4
Jag tror på dig, det är er tur nu!
Har du kollat i mitt kollage sidan 2?! om de nu går att komma in bland mina bilder.. där har jag jätte svaga + på tester. (testlagret) annars tror ja att jag har bilder på min blog.
Nu måste jag snabbt ut med hunden, sen köra till gyn läkaren.. Återbesök, kontroll efter op:n ses sen
tack cellisen..
rent gyn mässigt såg de bra ut. en aktiv blåsa på ena äggstocken, och 2 på den andra.
men någon ivf får/bör vi inte göra för ens svar ang min bi njure kommit, och att en ansvarig läkare "godkänner" ger klar tecken på att vi får göra ett ivf.
Hur är det med dig själv idag?! *kramas*
vad jobbigt de måste vara med alla anfall i dess olika grad.
passa på att vila upp dig! hur reagerar din dotter då du får ep anfallen?!
jag har idag pratat med dem om min navel då de gör lite ont i den efter Op:n det går att årgärda min navel som jag har ont av då dem skulle försöka operera in fd ärr i ett. Men nu behövdes de prioriteras vilket som var mest akut att ordna. Och de var ju beskedet jag väntar på. Men dr gick in i journal och läste att den vuxit till en stl avXX millim. men vad denv ar innan framgick inte. Oavsett svar och behandling eller inte så måste först läkare som har hand om sådana här ärenden uttala sig om vifår" göra ett ivf. mer väntan..
Ska ringa till veterinär i morgon och höra vad de kostar att kasterar en han-hund.
Höst flickan skrev 2009-09-08 10:40:34 följande: