Syskonlängtan 4
Höst flickan skrev 2009-09-21 12:41:32 följande:
Höst flickan skrev 2009-09-21 12:41:32 följande:
Lycka till Cellisen ska tänka på dig i morgon.
Skriv gärna så fort du orkar ,,, *kramas*
.har fått reda på att jag ska in på en spec. undersökning den heter pet. Men med stora boskstäver. så skriver man de och sen undersökning så får man lite information.
:-PTänker på dig Cellisen!! :-P
Oj så fint mitt inlägg blev här ovan *not*
Min tanke var god iaf
****TÄNKER PÅ DIG CELLISEN*****
Har jag missuppfattat något ang cellisen?!
jag har fått för mig att hon skulle bli opererad oavsett om cystan var kvar eller inte, för att dels spola och titta så att allt såg bra ut?!
Eller var det enbart koll idag, så om cystan var borta så endast då skulle de bli Op?!
De har ringt mig idag, är inkallad redan på fredag
Jeskan har tyvärr ingen aning..
Undrar hur det är med Cellisen *mina tankar är hos dig*
Ska in på fredag, men måste få reda på om någon kan passa dottern, än att min man ska behöva ta ledigt för att sitta 2 timmar ute i ett väntrum med en busig tjej.
Ingen verkar få följa med in. och då de sprutat in radioaktivt så får ja inte läsa, inte prata och måste ligga helt stilla i en timme ensam. för att sen in på denna röntgen.
Tänk om man hade fått då pengarna till ett ivf istället
20.000för den undersökningen. tur man har högkostnadskort i sjukvården.
Ingen mens dag 35. och börjar undra om de har något med de 3 blåsor han såg på äggstockarna sist?! eller om min oro ställer till allt. men sen jag slutade med metforminet har cyklarna sucesivt blivit någon dag längre
Cellisen, de skickar cystans innehåll till Patalogen som kommer undersöka de.
Helt otroligt att du,liksom många andra klarar av att åka hem samma dag.. Men skönt för dig.
Visst smakade/luktade de konstigt äckligt i masken?!
Skönt att han slapp att öppna upp dig, och att de blev laparskopi..
Han såg inte om du hade tecken på tex livmodern på om de var endo?!
min läkare brände bort lite "öar" gamalt blod på mig.
Skönt du är tillbaka här