• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Finesse
    Allimac 2004 skrev 2009-10-11 08:05:39 följande:
    Oj så fin!!! Synd att den inte finns nu, tycker inte att Bamsekläderna är så fina nu i höst
    ja den är riktigt fin.. ebba fick en sån i julklapp.. men det var 86 på den så den är för liten nu.. men jag älskade den
  • Pigelinen

Måste bara skriva ett inlägg.... min dotter är drygt 13månader och hon har kommit in i en växa period... så nu måste jag ut och leta mera kläder, allt är för kort för henne. Kollade nu igenom bildtråden och hittade en hel del som jag kan tänka mig till henne, tack!!!! Dock är jag i stort behov av en långärmad tröja eller kofta till henne. Hon har idag den lila med rosa prickar på från HM om ni minns... hon har MASSA kläder i lila så åt de hållet skulle vara bra...

Har ni andra bra tips på bra kläder nu som man lätt kan ha under overallen så ropa... de går åt massa kläder nu när hon SKA äta själv, hon vägrar att bli matad Min man är inte alls förtjust i att gå i affärer så därför har jag inte tiden att gå runt och leta...

• sarismaris
    Pigelinen skrev 2009-10-11 10:22:38 följande:
    Måste bara skriva ett inlägg.... min dotter är drygt 13månader och hon har kommit in i en växa period... så nu måste jag ut och leta mera kläder, allt är för kort för henne. Kollade nu igenom bildtråden och hittade en hel del som jag kan tänka mig till henne, tack!!!! Dock är jag i stort behov av en långärmad tröja eller kofta till henne. Hon har idag den lila med rosa prickar på från HM om ni minns... hon har MASSA kläder i lila så åt de hållet skulle vara bra... Har ni andra bra tips på bra kläder nu som man lätt kan ha under overallen så ropa... de går åt massa kläder nu när hon SKA äta själv, hon vägrar att bli matad Min man är inte alls förtjust i att gå i affärer så därför har jag inte tiden att gå runt och leta...
    Under overallen i vinter rekommenderar jag verkligen velourbyxor, eller kanske leggings! Kan ju inte bli mycke bekvämare än så! Har man inte tid att springa i affärer så kan man ju alltid beställa från Lindex på nätet! {#lang_emotions_laughing} Tyvärr är det inte alltid så bra utbud där. I perioder är det väldigt utplockat i storlekar och så.. Men just för tillfället tror jag det finns en del av t3b2-kläderna som jag personligen tycker är väldigt prisvärda! Billiga, fina, sköna vardagskläder!

Och jag känner igen det där med att det går åt kläder.. Vår 1½-åring har ätit själv länge, och vill oftast inte heller bli matad.. Så det är ju inte så att hon kan ha samma kläder i två dagar i rad direkt.. {#lang_emotions_wink}
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Pigelinen

ja leggins är bra men då tycker jag att de är fianst men en tunika el så till och blir inte de knöligt i overallen???

Så en så himla söt luvtröja på Åhlens men den fanns bara till 80/86 och de är i minsta lagret...

• sarismaris
    Pigelinen skrev 2009-10-11 10:35:38 följande:
    ja leggins är bra men då tycker jag att de är fianst men en tunika el så till och blir inte de knöligt i overallen??? Så en så himla söt luvtröja på Åhlens men den fanns bara till 80/86 och de är i minsta lagret...
    Nja, en vanlig bomullstunika tycker jag nog inte behöver bli så knöligt.. En tjockare, typ velour kanske blir det..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Bobbenn

Funkar Lindex online för er? Står bara error nått här

22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Smultris

samma här..funkar inte att gå ut på deras websida nu.....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9