• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Helenapena
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak?Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    Har du kollat HM, KappAhl och Lindex? Tycker mössutbudet brukar vara rätt stort och varierat hos alla tre... Lycka till!!
    Vet att Villervalla har också men då går priset upp lite men modellerna är fina
  • Bobbenn
    Xgirl83 skrev 2009-10-13 12:55:36 följande:
    Tur att det var på HM det var 10% på ett helt köp. Det är bara de som är så snåla... Brukar aldrig utnyttja de rabatterna.Pixxi: Gud vad knäppt!
    Fanns massa snyggt Köpte för 1200 till mig. Hoppas nått passar
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Bobbenn
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak?Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    46/48 ska du köpa
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • anette 81
    Xgirl83 skrev 2009-10-13 12:55:36 följande:
    Tur att det var på HM det var 10% på ett helt köp. Det är bara de som är så snåla... Brukar aldrig utnyttja de rabatterna. Pixxi: Gud vad knäppt!
    vad är koden
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Pixxi
    Lilaa skrev 2009-10-13 17:54:22 följande:
    vad är det för fel på de
    Mudden är omsydda
  • pipsa
    tobiq skrev 2009-10-13 15:08:56 följande:
    Hehe, jag sitter och tittar på deras hemsida nu:) Men det är ju dyrt alltså, men helt klart värt det om det inte går att få tag i någon annanstans. Är inget jättefan av PoP egentligen, tycker att kläderna är lite småtråkiga men rött brukar ju finnas iaf och tösens vinteroverall är lila med röda dragkedjor så det matchar ju lite åtminstone:)Tack för svaret!
    Ja vet det e lite dyrt där.
    Letade mössor med snören när dottern va lite och va enda stället jag hittade det på.
    Sonen har fått ärva den nu men tråkigt nog håller han på och växa ur den och då tar storlekarna slut med snören tråkigt.
    Om du råkar se nån större storlek över 48-50 så skulle jag bli glad om du medelar.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9