• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Jessica24
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak? Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    Jag vet att Polarn O. Pyret har.
  • iAnnaMaria
    Sommarpresent skrev 2009-10-13 18:15:45 följande:
    Jag har mailat idag och påpekat!
    Bra! Skriv svaret den :)
  • bluedabade
    molnen skrev 2009-10-13 20:29:07 följande:
    Någon som fått någon kupong?
    Instämmer!
    Kupong någon??
  • straw2008
    Jessica24 skrev 2009-10-13 22:08:58 följande:
    Jag vet att Polarn O. Pyret har.
    Vi kör de från pop, asfina o sitter garanterat kvar!
  • straw2008

Vi fick drak o kanin overallerna igår från lindex.se, ASFIIINA!!

De är precis normala i storleken, vår son kunde ha 80 o han är 82 cm, men han kan nog bara ha den någon månad men det var det värt.

• straw2008

De är precis normala i storleken, vår son kunde ha 80 o han är 82 cm, men han kan nog bara ha den någon månad men det var det värt.

• straw2008

• Xgirl83
    tobiq skrev 2009-10-13 15:08:56 följande:
    och tösens vinteroverall är lila med röda dragkedjor så det matchar ju lite åtminstone:)
    Från Me Too möjligtvis? Då har våra döttrar likadana.
  • tobiq

Tack för era svar om mössorna!:)
    Jag har inte luskammat alla "vanliga" affärer på mössor men på webshopparna finns inga mössor i större än 46-48 med knyt i alla fall, kanske ska kika lite till...

Ni som köper mössor på PoP, kan ni rekommendera någon speciell modell? Ska nog gå dit och prova men är lite nyfiken ändå!

Tack för tipset om Villervalla, deras mössor är ju skitsöta- dessutom fanns det en massa rea där nu och jättebra priser! Vet någon hur varma deras knytmössor är?

• Mysaaan
    straw2008 skrev 2009-10-14 08:46:32 följande:
    Vi kör de från pop, asfina o sitter garanterat kvar!
    Är sugen på att köpa en mössa från dom, dom ser ut att sitta på bra Men hur är deras mössor i storleken? Dottern har ca 48 cm i huvudomfång, blir storlek 48 bra då eller ska man ta 50?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9