• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maadicken

villervalla mössorna utan knyt är små i storleken iaf... det är inga tjocka mössor, utan vanliga tunna bomulls mössor som man har höst och vår. (i alla fall i vårat hem )

vet inte om POP har sånna nu, men dom som inte är runda i kanten utan går ner över öronen är suveräna. dom sitter kvar över öronen och åker inte ner i ögonen.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken
    maadicken skrev 2009-10-14 10:35:32 följande:
    villervalla mössorna utan knyt är små i storleken iaf... det är inga tjocka mössor, utan vanliga tunna bomulls mössor som man har höst och vår. (i alla fall i vårat hem )vet inte om POP har sånna nu, men dom som inte är runda i kanten utan går ner över öronen är suveräna. dom sitter kvar över öronen och åker inte ner i ögonen.
    denna modellen menar jag: http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60038154&colorid=2523644&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS

jag tycker storleken varierra med mössan. har du ingen möjlighet att prova? pop är ju annars dubbelstorlekar, 48/50
  • maadicken

nån som har sett om HM har fått in sina billiga täckbyxor? dom hade förra året, och året därförinnan oxå, lite tunnare täckbyxor i olika färger för 98 kr.  tycker dom är perfekta att ha nu innan det är dax för overallen, och förra årets är för korta...

• puh fantast

maadicken: låter som ett par kanonbra byxor. Har ångest över vad jag ska ta på barnen varje dag. Kommer du ihåg vilka storlekar de braukar finnas i? Och färger?

• tobiq
    Xgirl83 skrev 2009-10-14 08:54:33 följande:
    Från Me Too möjligtvis? Då har våra döttrar likadana.
    Ja den är från Me Too!:) Jättefin tycker jag! Har din tös haft på sig den ute ännu? Det känns som om det inte dröjer länge med tanke på hur kyligt det är.
    Vilken mössa ska du köra med?:)
  • zingo74

Finns det någon här som vet om man köper påLindex hemsida, vad gäller då för regler ang öppet köp?
    Och kuponger somkommer hem, kan man använda dom på nätet oxå??

• Love Isac
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:30:12 följande:
    Finns det någon här som vet om man köper påLindex hemsida, vad gäller då för regler ang öppet köp?Och kuponger somkommer hem, kan man använda dom på nätet oxå??
    Samma regler för öppet köp i webben som i butik.Du kan ju byta och lämna tillbax i vilken lindexbutik som helst!Där står en internetkod på alla kuponger man får hem.Dem kan du använda i webben!!=0)
  • Bobbenn
    Xgirl83 skrev 2009-10-14 08:54:33 följande:
    Från Me Too möjligtvis? Då har våra döttrar likadana.
    Vi har oxå en
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Bobbenn

Jag rekomenderar REIMAs mössor. Med knyt upp till 50 iaf. Kolla tradera 

22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9