• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Buttelina
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:33:22 följande:
    hm
    jaså haha jag trodde det var lindex hm brukar vara snåla med rabatter
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • maggan75
    Bobbenn skrev 2009-10-12 16:26:22 följande:
    Någon som vet om Kappahl har kvar baggy jeansen med minnie mouse på?
    Jag såg för nån vecka sedan
  • Bobbenn
    maggan75 skrev 2009-10-12 19:36:58 följande:
    Jag såg för nån vecka sedan
    Bra då ska jag kika in där någon dag
    22/3-08 föddes mitt livs stora kärlek.
  • Xgirl83

Tur att det var på HM det var 10% på ett helt köp. Det är bara de som är så snåla... Brukar aldrig utnyttja de rabatterna.

Pixxi: Gud vad knäppt!

• tobiq

Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak?
    Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt.
    Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?

• pipsa
    tobiq skrev 2009-10-13 15:00:40 följande:
    Det verkar som om ni har bra koll på barnkläder här inne så ni kanske vill hjälpa mig med en sak?Jag letar desperat efter en mössa till min 13-månaders. För en månad sedan hade hon huvudomfång 46,7 cm och jag behöver en mössa som helst ska passa i ett par månader i alla fall, vågar man köpa en storlek 46-48 då? Det finns ju inga mössor i större storlek som har knyt under hakan och det är ett MÅSTE för annars åker den av direkt. Vad tror ni? Har ni sett någon sådan mössa i 48-50?
    vet att pop har i alla fall mössor med snöre upp till storlek 48-50
  • tobiq
    pipsa skrev 2009-10-13 15:03:07 följande:
    vet att pop har i alla fall mössor med snöre upp till storlek 48-50
    Hehe, jag sitter och tittar på deras hemsida nu:) Men det är ju dyrt alltså, men helt klart värt det om det inte går att få tag i någon annanstans. Är inget jättefan av PoP egentligen, tycker att kläderna är lite småtråkiga men rött brukar ju finnas iaf och tösens vinteroverall är lila med röda dragkedjor så det matchar ju lite åtminstone:)
    Tack för svaret!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9