• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Moonis
    Pixxi skrev 2009-10-14 20:30:19 följande:
    Det räcker med att 2 st bara vill ha en sak så kan sen skena iväg. Men 1000 kr
    Helt sjukt
  • pipsa

lindex barn kläderna e väl lite små i storlekearna?

• Moonis
    pipsa skrev 2009-10-15 08:47:25 följande:
    lindex barn kläderna e väl lite små i storlekearna?
    Ja, i alla fall flickavdelningen medans 80 i babyavdelningen kan vara som 86.
  • bluedabade

TYPISKT!

Var i stan förut och handlade en tunika till dottern på lindex. Ville köpa mer men tänkte jag väntar på kupong! Strax efter jag kommit hem fick jag sms i mobilen om 20% på valfri vara!! Typiskt va!? Gäller till 19:e så man hinner ju utnyttja på något annat, men ändå!

Väntar vidare på kupong i brevlådan också!

• rebmetpes

fick kupong i bredlådan i dag, 25 % på ett helt köp så jag tänkte handla lite kläder till mina döttrar.

någon som har nått förslag på syskonmatchning (ska ta kort om en vecka), tjejerna är 2 1/2 år och 1 månad

• AnkiFalun

Nån som sett om dom nya mumin kommit i butik? tönkte närmast på den rosa tröjan/ tunikan??

• Pink Muffin
    AnkiFalun skrev 2009-10-15 11:56:05 följande:
    Nån som sett om dom nya mumin kommit i butik? tönkte närmast på den rosa tröjan/ tunikan??
    Här finns dom i butik iaf!

Jag sitter på online-shopen! Har massa barnkläder i varukorgen, men får ändå inte rabatten på muminbrickan - vad gör jag för fel??
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Lantani

Vi ska åka till en fotograf och ta 1-års bilder men vad skjutton ska man ha för kläder på honom? Numera köper jag mest 86, men de behövs vikas upps och de vill jag ju inte göra på kortet, så vad ska han ha på sig i storlek 80?

• Pixxi
    bluedabade skrev 2009-10-15 11:33:30 följande:
    TYPISKT!Var i stan förut och handlade en tunika till dottern på lindex. Ville köpa mer men tänkte jag väntar på kupong! Strax efter jag kommit hem fick jag sms i mobilen om 20% på valfri vara!! Typiskt va!? Gäller till 19:e så man hinner ju utnyttja på något annat, men ändå!Väntar vidare på kupong i brevlådan också!
    Jag har också fått sms:et. Men varför liksom om en kupong ska komma ungefär samtidigt
  • Pink Muffin
    Pixxi skrev 2009-10-15 12:31:42 följande:
    Jag har också fått sms:et. Men varför liksom om en kupong ska komma ungefär samtidigt
    Helt meningslöst... Här är det dessutom clubkväll på måndag, men 25 % på hela köpet... meningslöst var ordet...
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9