• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • puh fantast

Angående kappan: Jag menar för att ha ovanpå innekläderna när man ska åka iväg. Bor i Norrland och här har vi redan minusgrader vissa dagar, så det behövs definitivt något mer när man ska åka och handla eller åka på kalas.
    Men det känns inte så kul och fint att ta ett par röda överdragsbyxor från Lindex eller ett par jättetjocka brokiga täckbyxor.

Någon med nåt tips?

• maadicken
    puh fantast skrev 2009-11-02 13:28:54 följande:
    Angående kappan: Jag menar för att ha ovanpå innekläderna när man ska åka iväg. Bor i Norrland och här har vi redan minusgrader vissa dagar, så det behövs definitivt något mer när man ska åka och handla eller åka på kalas.Men det känns inte så kul och fint att ta ett par röda överdragsbyxor från Lindex eller ett par jättetjocka brokiga täckbyxor.Någon med nåt tips?
    fleecebyxor i nån lämplig färg kanske?
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • molnen

puh fantast skrev 2009-11-02 13:28:54 följande:

Angående kappan: Jag menar för att ha ovanpå innekläderna när man ska åka iväg. Bor i Norrland och här har vi redan minusgrader vissa dagar, så det behövs definitivt något mer när man ska åka och handla eller åka på kalas.Men det känns inte så kul och fint att ta ett par röda överdragsbyxor från Lindex eller ett par jättetjocka brokiga täckbyxor.Någon med nåt tips?
    Jag har samma kappa ,letar också något bra att ha till. Har fleecebyxor till nu mer dom är marinblå så det passat inte så bra till.
  • puh fantast

Har inte hittat fleccebyxor nånstans. Var kan jag hitta det? Bruna kanske vore att föredra, eller rosa är ju jättefint till brunt.

• Finesse

puh fantast skrev 2009-11-02 13:38:13 följande:

Har inte hittat fleccebyxor nånstans. Var kan jag hitta det? Bruna kanske vore att föredra, eller rosa är ju jättefint till brunt.
    Det finns rosa på hm.. förra året köpte jag bruna på lindex..
  • Dallandra

Hej!
    Får jag vara med här i er tråd?

Jag har två döttrar, en som fyller 3 i februari och en som är 5 månader och jag får verkligen hejda mig för att inte köpa för mycket kläder
    Det blir en hel del Lindexkläder till töserna, gillar verkligen deras kläder
    Deras shoponline är välbesökt!

• Xgirl83
    Finesse skrev 2009-11-02 07:50:22 följande:
    Min syster fick en flicka igår kväll.. det var ju bra.. då kommer ju allt jag shoppat till användning
    Härligt!
  • Xgirl83

Vad ska man egentligen ta på barnen till dagisfotograferingen? Dottern är snart 2 år och har fotografering på torsdag, och jag vet verkligen inte vad jag ska ta på henne. Brukar folk mest bara skicka barnen i vanliga kläder, eller klär man upp dem lite? Funderar på en enfärgad lila tröja eller nån randig från T3B2. Alltför uppklätt vill jag inte att det ska vara, men inte nån sliten trist gammal tröja heller. Tyvärr har hon mest trista baströjor.

Dallandra: Välkommen hit!

• Dallandra

Xgirl83
    Tack
    jag funderade också på det, min äldsta tös fotades förra veckan, det ska ju vara lagom uppklätt liksom... Tillslut blev det en enfärgad mörklila tunika och en jeanskjol till.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9