• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Finesse
    molnen skrev 2009-11-03 08:54:44 följande:
    Lindex har haft något fel i sina ordrar från nätet ,mina varor tog 11dagar att komma fram och sedan blev jag uppringd av lindex och ombedd att ta med leg för beställningen saknade ordernummer. (har du varit och tittat på lilltjejen än?)
    jaså vad dåligt!

ja.. jag var där igår Höll i henne i 2 sek typ.. sen började hon gallskrika efter mat
  • Allrona
    Xgirl83 skrev 2009-11-02 14:51:28 följande:
    Vad ska man egentligen ta på barnen till dagisfotograferingen? Dottern är snart 2 år och har fotografering på torsdag, och jag vet verkligen inte vad jag ska ta på henne. Brukar folk mest bara skicka barnen i vanliga kläder, eller klär man upp dem lite? Funderar på en enfärgad lila tröja eller nån randig från T3B2. Alltför uppklätt vill jag inte att det ska vara, men inte nån sliten trist gammal tröja heller. Tyvärr har hon mest trista baströjor.Dallandra: Välkommen hit!
    På min dotters dagis brukar barnen vara lite mer finklädda och ordninggjorda än en vanlig dagisdag. Min dotter har haft klänning nån gång men det har hon ju iof normalt ibland på dagis också.
  • Dallandra

Lindex har haft något fel, när jag hämtade ut ett paket i fredags så strulade det och de fick fylla i ett papper som jag fick fylla i.
    I dag har min tös på sig sin nya Mumin tunika med matchande tights, så fint

• Pixxi

Jag har fått svar nu från Lindex, de står att tunikan var slutsåld Jag beställde ju direkt när den kom ut

• Anna i Skåne
    Pixxi skrev 2009-11-03 11:45:10 följande:
    Jag har fått svar nu från Lindex, de står att tunikan var slutsåld Jag beställde ju direkt när den kom ut
    Den såg jag men hann inte beställa innan den var borttagen.
    Den var ju jättefin
  • Xgirl83

Pixxi: Oj, vilken var det?

Nu blir det denna tröjan till dottern på fotograferingen:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6734945&path=3403475;3215210;3232580;4040007
    Den och en kjol eller jeans. Det syns inte så bra på bilden, men den har nåt broderat mönster i vitt. Det får bli hennes fintröja till andra tillfällen med. Jag tyckte den var fin och passar ju till allt eftersom den är vit. Hon har flera kjolar men inget att matcha till.

• Pixxi

Det var en fix tunika rosa med stora gråa prickar, men den försvann efter bara 2 dagar på hemsidan, jag misstänker att det var något fel på den eller nåt, den har nog inte tagit slut, det köper jag inte.

• Xgirl83
    Pixxi skrev 2009-11-03 19:24:27 följande:
    Det var en fix tunika rosa med stora gråa prickar, men den försvann efter bara 2 dagar på hemsidan, jag misstänker att det var något fel på den eller nåt, den har nog inte tagit slut, det köper jag inte.
    Ja just det, den i velour med randiga tights till? Den såg jag ju! Ja det verkar skumt att den skulle vara slut SÅ fort.
  • Dallandra

Xgirl83
    Den tröjan blir jättefin, som du säger, den passar till allt.

Pixxi
    Jag vet också vilken du menar, konstigt att den försvann så fort....

Det är så svårt att inte köpa för mycket nytt till lilltjejen, funderar på att sälja av lite kläder som stora tjejen har haft för att kunna köpa nytt med gott samvete

• sunnanå

Halloj!

Nån som köpt till dottern en lite längre svart kappa,normalpris 349 kr,sen 199 på rea.
    Lite annorlunda material,mer som en finkappa och ej till dagis.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9