• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Xgirl83
    Finesse skrev 2009-10-29 11:59:01 följande:
    å oj vad min sambo kommer att bli sur på mig.. beställde hem små tjej kläder i storlek 74.. ebba har nu 92 så hon kan inte ha dom.. hoppas på att nån i släkten (typ min syster) får en flicka snart så kommer kläderna till användning
    Haha, det måste vara höjden av onödigt shoppande!
  • Finesse
    Xgirl83 skrev 2009-10-29 12:24:31 följande:
    Haha, det måste vara höjden av onödigt shoppande!
    ja.. jag vet.. men muminkläderna blev jag förälskad i från första stunden jag såg dom.. å ebba är förstor för dom.. men jag hoppas på att hennes kusin är en flicka.. annars lär det nog komma nån flicka nån gång hoppas hoppas..
  • Mysaaan

Har kikat på rean, men hittade inget av intresse :-/ men däremot vad mycket annat fint dom har fått in nu!!!! funkar 25% på hela köpet ännu?

• anette 81
    Mysaaan skrev 2009-10-29 12:30:42 följande:
    Har kikat på rean, men hittade inget av intresse :-/ men däremot vad mycket annat fint dom har fått in nu!!!! funkar 25% på hela köpet ännu?
    ja det funkade när jag beställde
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • anette 81
    maadicken skrev 2009-10-29 11:47:21 följande:
    funkade den på rean oxå?
    för mig gjorde den det
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • maadicken
    alldeles nyss när jag beställde med
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Bobbenn
    solstrålen 76 skrev 2009-10-28 23:13:43 följande:
    vad tycker ni kan man ha kläderna (rödmumintröja och randigabyxorna) på bild 31 i bildtråden, till en liten kille eller är det för tjejigt
    NEJ

Blir så irriterad på att pojkar inte "får" ha färg. Nä dom ska va färglösa och SUPER tråkiga
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • 2 små prinsessor
    Finesse skrev 2009-10-29 11:59:01 följande:
    ja.. jag provade första gången som jag använt en kod två ggr.. hoppas bara inte lindex blir arg.. men man blir ju så sugen när den funkade.. å oj vad min sambo kommer att bli sur på mig.. beställde hem små tjej kläder i storlek 74.. ebba har nu 92 så hon kan inte ha dom.. hoppas på att nån i släkten (typ min syster) får en flicka snart så kommer kläderna till användning
    haha, hade jag varit din sambo så hade jag nog också blivit lite sur

Jag tycker inte rean var ngt vidare. Beställde förra veckan på 25% på hela köpet, 20% på valfri vara och 30% på valfritt bebisplagg. Ska hämta det idag
  • Lutten77
    Hallontårta skrev 2009-10-29 17:01:36 följande:
    Ngn som har koden till 25%-aren till hands? Orkar inte bläddra massor med sidor bakåt. ;>
    LC0942
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9