• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pink Muffin

Håller med, tycker absolut inte att det ska vara FÖR uppklätt på dagisfotot. Vitskjorta tycker jag går bort! Jag tycker man ska ha vad man brukar ha på dagis annars, och då kanske man automatiskt väljer det man tycker är "finast" av det! Min dotter hade lime/grå-randig klänning från Villervalla och helröda tights från Lindex. Sonen hade cowboy-Harry från Me&I och jeans från Nova Star. Mina favoriter av dom kläder som har på dagis annars! Blev väldigt fina kort... vilket iof inte bara var klädernas förtjänst!!   

♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Tvillingmamma2007

Mina killar hade en varsin traktortröja och jeans på sig, nu var då ingen av dem så munter på korten så det blev inget bra alls, samma som ifjol, tråkigt.

• Xgirl83

Nej jag håller också med om att det inte ska vara för uppklätt, så klänning (som jag inte skulle ta på dem till dagis) har jag redan valt bort. Vit skjorta på pojkar eller finklänning på tjejer går ju liksom inte. Men samtidigt så är det ju inte bara ett "dagisfoto", det är ju ett fint fotografi som man ska ha på väggen. Fast det är väl egentligen kul om det speglar vad barnet brukar ha på sig en vanlig dag. Men hon har så tråkiga kläder (eller jag tycker ju de är fina till vardags, men på kort?), hon använder nästan bara Lindex T3B2 just nu. Villervallaklänning låter ju jättefint men det har hon tyvärr ingen.

• Anna i Skåne
    Xgirl83 skrev 2009-11-02 18:14:52 följande:
    Nej jag håller också med om att det inte ska vara för uppklätt, så klänning (som jag inte skulle ta på dem till dagis) har jag redan valt bort. Vit skjorta på pojkar eller finklänning på tjejer går ju liksom inte. Men samtidigt så är det ju inte bara ett "dagisfoto", det är ju ett fint fotografi som man ska ha på väggen. Fast det är väl egentligen kul om det speglar vad barnet brukar ha på sig en vanlig dag. Men hon har så tråkiga kläder (eller jag tycker ju de är fina till vardags, men på kort?), hon använder nästan bara Lindex T3B2 just nu. Villervallaklänning låter ju jättefint men det har hon tyvärr ingen.
    Tycker oftast kläder som är utan för mycket mönster blir bäst på kort.
  • Pixxi

Åh. vad sur jag blir nu, jag beställde en tunika på nätet, och så var den borta från hemsidan, men kvar på min order, nu har de raderat den från min order utan något mail eller förklaring Den var supersöt, prickig rosa och grå.

• Pixxi

Men hur tusan funkar det med pengarna? Den är ju redan betald med kort {#lang_emotions_undecided}

• tobiq

På tal om fotografering så ska jag fota min 13-månaders tjej hos fotografen idag. Har velat med klädval länge men jag har nästan bestämt mig för sjömansklänningen från FIX (köpte i våras) och bara ben. Den måste väl funka?

• Finesse
    Pixxi skrev 2009-11-03 07:10:32 följande:
    Åh. vad sur jag blir nu, jag beställde en tunika på nätet, och så var den borta från hemsidan, men kvar på min order, nu har de raderat den från min order utan något mail eller förklaring Den var supersöt, prickig rosa och grå.
    på lindex? dom brukar ju kunna göra sånt.. men jag fick då tillbaka pengarna direkt på kontot..
  • Finesse

jag måste bara fråga.. jag beställde ju en massa reaplagg i torsdags, den 29/10.. men fortfarande står det klar att plockas.. det har stått så sen i torsdags.. är nånting fel? Vill jättegärna ha kläderna eftersom dom nu kommer till användning

• molnen

Lindex har haft något fel i sina ordrar från nätet ,mina varor tog 11dagar att komma fram och sedan blev jag uppringd av lindex och ombedd att ta med leg för beställningen saknade ordernummer.
    (har du varit och tittat på lilltjejen än?)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9