• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • ÖNadja
    star67 skrev 2009-11-24 21:29:48 följande:
    vilken färge matchar bra med den tips??www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
    7019893 jag har en grå /svart randig body och en vit vilken matcher bättre tycker ni eller om någon har en annan tips? jag har en body svart/ grå randig en liknande www.tradera.com/Katvig-body-brun-grarandig-st...
    shit så snygga! Ja hade nog dragit till med rött, orange eller grönt och med matchande strumpor till. =)
  • Ruso
    star67 skrev 2009-11-24 21:29:48 följande:
    vilken färge matchar bra med den tips??www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx 7019893jag har en grå /svart randig body och en vit vilken matcher bättre tycker ni eller om någon har en annan tips?jag har en body svart/ grå randig en liknande www.tradera.com/Katvig-body-brun-grarandig-st...#pic
    Jag skulle absolut använda en ensfärgad body, det blir lite mycket med rutor på byxan och ränder på tröjan...
  • sarismaris

Nån som vet hur länge rabatten från Femina gäller??

Towa 051125 & Ella 080413
  • AochJsMamma

Nu har jag sökt igenom jag vet inte hur många sidor...visst var det nån som delade med sig av 30% koder (2 st) från sin BB väsk apå valfria babyplagg?? Hittar dem inte, nån som vet???

• Coca cola light
    AochJsMamma skrev 2009-11-24 22:46:42 följande:
    Nu har jag sökt igenom jag vet inte hur många sidor...visst var det nån som delade med sig av 30% koder (2 st) från sin BB väsk apå valfria babyplagg?? Hittar dem inte, nån som vet???
    Det var jag och jag ska genast leta upp dem till dig.
  • Coca cola light
    AochJsMamma skrev 2009-11-24 22:46:42 följande:
    Här är koderna
    NB0932 gäller tom 100731
    P01001 gäller tom 100228
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2009-11-24 19:56:07 följande:
    Hjälp!Ja va å köpte 3 velourbyxor "ta 3 för 2", kastade kvittot också va dom för små!Imorrn ska min mormor in till stan och tänkte lämna tillbaka/byta byxorna åt mej, går det utan kvitto?Fick även hem en 50 kr rabatt, går det att kombinera med ta 3 för 2?
    ja det går att byta utan kvitto även lämna tillbaka.. men har de varit nedsatta så får ni bara reapriset tillbaka..

50kr rabatten vet jag inte om den går att kombinera men jag tror det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma

Coca cola light skrev 2009-11-24 22:53:18 följande:

Det var jag och jag ska genast leta upp dem till dig.
    du är en pärla!!! TACK!
  • summertime123

är det inte längre ta 3 betala för 2 på utvalda plagg på deras hemsida? Velourisarna t.ex... står ju inget :-O

• Allrona

När man ska beställa på Lindex får man frågan om man vill vara med i kundpanelen. Vad är det? Har tittat på hemsidan men hittar ingen info.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9