• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Hejpådig
    Pillis1975 skrev 2009-11-25 19:16:01 följande:
    Vi vill se hur fint det är såklart Vi betvivlar inte att du köpt det
    förstår jag väl

ja tightsen e jätte snygga, höll på att köpa ett par idag men det är inte så mkt fest i mitt liv just nu =)
  • star67
    Allrona skrev 2009-11-25 12:44:29 följande:
    Ingen som vet? Min mamma är på stan, kan hon då hämta ut mitt paket om hon får ordernummer?
    för mig gick inte i alla fall jag hade min kosin leg men de sa att jag måste ha full makt även om att kläderna var till mig.
  • Bettan87

Klänningarna är fina..så jag ska nog försöka få tag på 2 st till mina tjejer...och med rabatterna så blir det ju billigt =))

• charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 22:55:35 följande:
    Klänningarna är fina..så jag ska nog försöka få tag på 2 st till mina tjejer...och med rabatterna så blir det ju billigt =))
    vilken färg hade du tänkt ta?
    är såtveksampå vilken färg jag ska ha till tjejerna
  • Bettan87
    charmmiss skrev 2009-11-25 22:56:41 följande:
    vilken färg hade du tänkt ta?är såtveksampå vilken färg jag ska ha till tjejerna
    Jag vet inte..6åringen ville ha en lila sa hon..och tjejen på 2,5 år sa att den var ful och pekade på pyjamasen ist som kommer senare haha...

Jag tror jag kör på rosa till båda tjejerna..Lila klänningar hade de förra julen..Fast har beställt en svart klänning till 6åringen ifrån HM också...
    vet inte om jag tycker den här passar henne...Känns mer för mindre barn...
  • charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:08:19 följande:
    Jag vet inte..6åringen ville ha en lila sa hon..och tjejen på 2,5 år sa att den var ful och pekade på pyjamasen ist som kommer senare haha...Jag tror jag kör på rosa till båda tjejerna..Lila klänningar hade de förra julen..Fast har beställt en svart klänning till 6åringen ifrån HM också...vet inte om jag tycker den här passar henne...Känns mer för mindre barn...
    ok, mina tjejer har redan julklänningar, tänkte att de skulle ha dessa till nyår, men vet ej om jag ska ha likadan färg eller köpa olika till dem

,
  • Bettan87
    charmmiss skrev 2009-11-25 23:14:04 följande:
    ok, mina tjejer har redan julklänningar, tänkte att de skulle ha dessa till nyår, men vet ej om jag ska ha likadan färg eller köpa olika till dem,
    Mina barn får köra samma på jul & nyår tror jag...
    Sen ska 6åringen ha Nobel-middag i skolan då de fick klä sig lite finare...och då har jag hittat en superfin svart festblåsa på HM för bara 99 kr..
    Jaja det är ju billigt haha...klart de ska ha fler klänningar
  • charmmiss
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:20:55 följande:
    Mina barn får köra samma på jul & nyår tror jag...Sen ska 6åringen ha Nobel-middag i skolan då de fick klä sig lite finare...och då har jag hittat en superfin svart festblåsa på HM för bara 99 kr..Jaja det är ju billigt haha...klart de ska ha fler klänningar
    jag har nog ca 40 klänningar var til tjejerna. men kan inte låta bli att köpa fler
  • Bettan87
    charmmiss skrev 2009-11-25 23:25:58 följande:
    jag har nog ca 40 klänningar var til tjejerna. men kan inte låta bli att köpa fler
    Kul med kläder! =)

jag börjar bli trött nu...ska plocka undan lite nu & lägga fram kläder till morgondagen..Sen ska det klickas hem klänningar! =)
  • Lilaa
    Bettan87 skrev 2009-11-25 23:20:55 följande:
    Mina barn får köra samma på jul & nyår tror jag...Sen ska 6åringen ha Nobel-middag i skolan då de fick klä sig lite finare...och då har jag hittat en superfin svart festblåsa på HM för bara 99 kr..Jaja det är ju billigt haha...klart de ska ha fler klänningar
    Vad är det för klänning du hittat på hm
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9