• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • MejaKiZnic

Ingen som vet om Lindex sålt långkalsonger ut Mumin-kollektionen för mindre storlek 86 ?

Hitta ett par men de fick åka ut på tradera då de var allt förstora

• iAnnaMaria
    Lilaa skrev 2009-11-26 21:15:33 följande:
    Den där shaping dress som är i kalendern i morgon, är det nån som vet om den ska forma kroppen eller äe det ett vanligt nattlinne? eller ska man ha den under klänningar? funkar den inte under en tröja och byxor?
    den ska vara under annat och hålla in så man får fin form typ... Men den är ju redan slut suck
  • FrökenFreja

Beställde lite till dottern i morse (och en sådan där shapinggrej till mig.. får väl se om det är något att ha!) men har inte fått någon bekräftelse på mailen. Brukar man inte få det?? Har för mig att jag har fått det innan när jag har beställt?

• Anna i Skåne
    FrökenFreja skrev 2009-11-27 13:43:45 följande:
    Beställde lite till dottern i morse (och en sådan där shapinggrej till mig.. får väl se om det är något att ha!) men har inte fått någon bekräftelse på mailen. Brukar man inte få det?? Har för mig att jag har fått det innan när jag har beställt?
    jo, det brukar väl komma nästan direkt.
  • Smultronhjärta
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 14:53:13 följande:
    fick ett sms med 30% på valfri vara. Brukar det komma rabatter så här sent på månaden?
    Jag fick det också..tror det beror på att det är löningshelg och julklappstankar just nu. Jag kan bara jämföra med hur tjock reklamhögen som har kommit denna veckan är{#lang_emotions_dreamer}
    Men 30% är ju välkommet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Anna i Skåne
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 14:53:13 följande:
    fick ett sms med 30% på valfri vara. Brukar det komma rabatter så här sent på månaden?
    Inför jul. Kan inte riktigt bestämma vad jag ska köpa.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9