• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pixxi
    star67 skrev 2009-11-26 19:12:57 följande:
    vad kostade den med leggings??
    249:-
  • Pixxi
    star67 skrev 2009-11-26 19:16:37 följande:
    ta något annant för typ 20 kr och använda 50 kr rabatt kopung!
    Ärs.. jag ( läs dottern ) behöver inga mer tunikor, jag beställde de 2 bamsetunikorna härom dagen
  • Hejpådig
    Pixxi skrev 2009-11-26 19:23:52 följande:
    Ärs.. jag ( läs dottern ) behöver inga mer tunikor, jag beställde de 2 bamsetunikorna härom dagen
    jag köpte en nu med feminina koden, blev 98:- nöjd =) kul att du tipsade, vi behöver tunikor =)
  • star67

någon har ett tips på nogot fin till mig för 149 kr eftersom jag har köpt en topp och vill bytta. jag köpte den topp som var med skedjor för 149 kr men den sitter inte så fin på mig den är lite för stor, den är M.

• Dallandra

Jag besällde Bamsetunikan med prickiga leggings till, så fint på tösen Beställde även ett par gråa mysbyxor med sidenband i midjan, jättefin. Tyvärr såg jag när hon fått på sig dem att det var hål på dem och jag har letat och letat men kan inte hitta följesedeln/kvittot får väl försöka laga dem...

• star67
    Dallandra skrev 2009-11-26 20:30:09 följande:
    det går att bytta dem om du vill utan kvitto.
  • Lilaa

Den där shaping dress som är i kalendern i morgon, är det nån som vet om den ska forma kroppen eller äe det ett vanligt nattlinne? eller ska man ha den under klänningar? funkar den inte under en tröja och byxor?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9