• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • AochJsMamma
    Lilaa skrev 2009-09-16 15:53:42 följande:
    jag har inte fått några kuponger. Fler som inte fått
    inte jag heller...känns trist, handlar ju jättemkt på Lindex... Fick inte förra utskicket heller..
  • AochJsMamma

hur är det nu, kan jag beställa en jacka med rabatt på hemsidan och sen byta stl i butik?? Har för mig det, men blir så osäker...fasen vad jag vill ha en rabatt kupong!!!!

• Mysaaan
    Helenapena skrev 2009-09-16 16:24:37 följande:
    WS-fleecen är vindtät och vattenavvisande och den både andas och värmer Den jag köpte nu är från POP men FIX (Lindex såklart ) har också en och även HM och KappAhl. Vår son hade den från KappAhl under våren och den var hur bra som helst den också!Softshellen har även den god andningsförmåga och skyddar mot vind. Materialet är både lätt och mjukt och det är stretch i vilket gör plagget bekvämt. De mikroskopiska hål som finns på ytan är så små att de inte släpper igenom väta och regn. Däremot har ångan och fukten från kroppen mindre partiklar vilket gör att plagget andas Perfekta höst/vårplagg båda två!!
    Tack för svar! Ska absolut kolla på dessa
  • Pink Muffin
    Mysaaan skrev 2009-09-16 15:55:13 följande:
    Frågade lite i inlägget ovan om WS jackor, verkar som om många använder dessa...svara gärna på dom frågorna jag skrev där Vad har ni för skaljacka? De verkar väldigt smidiga och man kan ha lite under beroende på va det är för temperatur ute...
    En WS funkar ju inte i regn - det är ju fleece! Men dom är vindtäta. Finns många att välja på som håller bra kvalitet tycker jag. Min minsta har en grön från Po.P, mellan- barnet har en turkos från KappAhl och flickan har en röd från Everest, Stadium. Mina använder WSarna när en vanlig mjukisjacka är för kallt... har svårt att säga nåt speciellt temperaturintervall...

Vindjackorna har dom när det blir ännu kallare och om det ex. duggar lite eller är lite regnigt (men inte läge för regnkläder *haha*). Till dom har dom överdragsbyxor också. Lilla har en militärgrön från H&M, mellanbarnet en mörkblå från FIX, Lindex och den stora en röd FIX från Lindex.  
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Pink Muffin

EllieGBG - Ja, det går bra!

♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • maadicken
    Lilaa skrev 2009-09-16 15:53:42 följande:
    jag har inte fått några kuponger. Fler som inte fått
    jag har heller inte fått än

behöver shoppa nuu!! behöver köpa BH, och i webshoppen är tyvärr min storlek slut. min sega post kommer så sent oxå, så kommer dom imorron så har jag redan åkt hemifrån för flera timmar sen.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stormis
    lilyanna skrev 2009-09-16 08:18:55 följande:
    Här kommer rabattkoderna!30% valfritt damplagg; LC0938130% valfritt underklädesplagg; LC0938230% valfritt barnplagg; LC09383
    Gick att kombinera med facebook-koden, vid köp av två plagg el fler!
    Det kanske ni redan visste, men om nån missat det i sådana fall
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • maadicken
    Stormis skrev 2009-09-16 20:30:19 följande:
    Gick att kombinera med facebook-koden, vid köp av två plagg el fler!Det kanske ni redan visste, men om nån missat det i sådana fall
    precis vad jag tänkte testa
    använde du alla 30% koder + facebook?

tror jag ska köpa en BH i för liten storlek och gå och byta den i butik...
  • maadicken

hmm... vad tjänar man mest på? lägga in alla 30% först och 20% på hela köpet sen, eller tvärtom? eller spelar det ingen roll kanske?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9