• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Plutt05

Jag har barnrabatten i kassan ända tills jag loggar in, då försvinner den! Jag blir tokig, vad ska man göra? Och facebock fungerade bara idag eller hur var det? Går ju inte att vänta till kundtjänst öppnar imorgon heller. Går det att beställa allt och sen kräva i butiken när man hämtar ut det att de ska dra av 30 %?

• Line80

aargh, får det inte att funka med facebook rabatten trots att jag la in den först.. den drog av summan då men efter att jag lagt in alla andra koder så försvann den!

• Pink Muffin
    Plutt05 skrev 2009-09-16 21:30:23 följande:
    Jag har barnrabatten i kassan ända tills jag loggar in, då försvinner den! Jag blir tokig, vad ska man göra? Och facebock fungerade bara idag eller hur var det? Går ju inte att vänta till kundtjänst öppnar imorgon heller. Går det att beställa allt och sen kräva i butiken när man hämtar ut det att de ska dra av 30 %?
    Har du först loggat in och sedan lagt om koderna. Först facebook och sen dom andra? Kanske gör mina strumpor nåt som nån nämnde tidigare? Dvs. att det spelar roll om man har "nåt mer"?
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • charmmiss
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:38:06 följande:
    Jättesöt! Beror väl helt på hur mkt man har som "putar" under knytningen...!
    haha, ja efter två täta graviditeter så finns det ju en liten kula kvar
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:38:58 följande:
    Jag röstar på den!!
    gillade oxå den bättre, tack för svar.
  • Line80
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:33:17 följande:
    Har du först loggat in och sedan lagt om koderna. Först facebook och sen dom andra? Kanske gör mina strumpor nåt som nån nämnde tidigare? Dvs. att det spelar roll om man har "nåt mer"?
    nä hur jag än gör funkar det inte! jag har 4 plagg i korgen dessutom om nu det skulle spela nån roll å ingen rea..
  • Lilla flodhästen

Vet att det har diskuterats tidigare men minnet är dåligt.... hur är fix skidjackorna i storlek? Om man köper 98 på kläder från lindex (flick) ska man då ta 98 på jackan eller? kan ju tillägga att 98 är lite stort..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9