• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pink Muffin

Räknas inte sportbh som underklädesplagg? Jag får inte rabatten att funka på en sån...!

♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • maadicken
    Pinkie skrev 2009-09-16 20:50:02 följande:
    Räknas inte sportbh som underklädesplagg? Jag får inte rabatten att funka på en sån...!
    aj då...  borde ju räknas som underkläder. jag hoppas på att få både underklädesrabatten och damklädesrabatten på 2 BH.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Plutt05

Åhh, hur får man rabatten för vantarna att funka? Det går inte, den lägger till rabatten i listan men drar inte av dem!

• Pink Muffin

Med risk för att verka lite väl girig... men jag lyckas inte lägga in alla fyra rabattkoderna. Jag har en bh, ett damplagg och ett barnplagg i korgen. Lyckas få alla tre 30 % att funka, men sen inte facebook-koden... Funkar det för er?

• maadicken

har du provat att lägga facebook koden först och dom andra efter, och tvärtom?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • anette 81
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:02:09 följande:
    Med risk för att verka lite väl girig... men jag lyckas inte lägga in alla fyra rabattkoderna. Jag har en bh, ett damplagg och ett barnplagg i korgen. Lyckas få alla tre 30 % att funka, men sen inte facebook-koden... Funkar det för er?
    jag får facebook koden att funka men inte dom andra
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Line80
    Pinkie skrev 2009-09-16 21:02:09 följande:
    nej jag testade samma sak men det är inte avdraget men koden står iaf med..
  • Plutt05

och jag får facebook koden att funka men inte 30% barn....

• Pink Muffin

Tror att det bara går att lägga i 3 koder på en beställning... Det går att lägga i hur många som helst men bara dom 3 första dras... Tar jag ex. bort facebook så funkar 30 % på barnplagg... LIte för bra för att vara sant annars kanske!

• Plutt05

men om jag gör två beställningar då?, det blir ju 2*19 men låt gå för det isåfall

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9