Pinkie skrev 2009-09-16 20:00:20 följande:
En WS funkar ju inte i regn - det är ju fleece! Men dom är vindtäta. Finns många att välja på som håller bra kvalitet tycker jag. Min minsta har en grön från Po.P, mellan- barnet har en turkos från KappAhl och flickan har en röd från Everest, Stadium. Mina använder WSarna när en vanlig mjukisjacka är för kallt... har svårt att säga nåt speciellt temperaturintervall...Vindjackorna har dom när det blir ännu kallare och om det ex. duggar lite eller är lite regnigt (men inte läge för regnkläder *haha*). Till dom har dom överdragsbyxor också. Lilla har en militärgrön från H&M, mellanbarnet en mörkblå från FIX, Lindex och den stora en röd FIX från Lindex.
Nä det är klart det inte funkar i regn

har kollat runt lite nu på WS och dom ser lite tunna ut??! Men håller dom sej varma och så bara med den och tex då en tröja under? Den turkosa från Kappahl va ju hur fin som helst!

funkar väl på en tjej va? Men dom verkar inte ha några tunnare skaljackor, inte Lindex heller? Men HM verka ha en, men hmm har inte tänkt beställa därifrån nu...pop är väl ganska så dyra? För WS och skaljacka låter väldigt bra

Sedan finns det överdragsbyxor med hängslor? Vill gärna inte ha något glapp...