Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

hej hopp.. NU har ja med hittat hit. ska bli kul att träffas snart, kanske du kan få mig på lite bättre trim

• MyPlace

Nu skriver ja rätt som inloggare ...

Ja de är skönt fast våra är ju bara sittande i vagn, el Arvid kan man ju släppa på gräset så han kan fara omkring...De större barnen är med pappa hos farmor och farfar för de ville hellre cykla mm där... valla har de varit i så mkt när vi bodde i stan så de har tröttnat på de lite...

• MyPlace
    Firstandhappy skrev 2009-09-07 11:47:04 följande:
    första gången idag som vi åker dit, wille har vart där en gång innan med mormor..
    Ok, mysigt är de där iallafall. hoppas ni fick en trevlig stund där då.. Sj tog vi bara en runda i lambohov på gatorna eftersom vädret inte riktigt kan bestäma sig hur de kan vara...
  • MyPlace

ser att ni pratar om 116 , gick förbi där igår är tre våningshus med ledig 4a på andra våningen...

• MyPlace

ja lambohov är fint att gå och strosa i mkt frisk luft och lugn och ro... funderar på lång lång sikt att kanske se efter en lgh där... tiden får liksom utvisa de..

• MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-08 11:55:25 följande:
    Vart bor ni nu?
    Just nu bor vi i åtvvidaberg, stora dottern trivdes inte i ryd pga av dåligt med svenska barn att leka med och kamrater i övrigt.. Så hon ville tillbaka till sina gamla klasskamrater.. bodde i ryd och hade graflunds so mhyresvärd och de har ja inte igen..
    playmate86 skrev 2009-09-08 12:13:49 följande:
    hade du trevligt i lkpg igår??? försökte nå dig men du svara inte
    Pengarna är slut på mob, men imorgon blir de pengar i mängder så då ska ja ladda på telen igen och höra av mig till dig.. sen ska vi SHOPPA mat i mänger på maxi..

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-08 14:07:26 följande:
    Ja! Det tycker jag vännen! Då kan vi ju ses jätteofta
    MM, mannen och ja prata om de ,frågan är ju om man får med sig barnen på de, samtala med Liam häromkvällen hihi han är för gå, han ville inte flytta för att tyckte inte vi skulle behöva bära alla tunga möbler:-P...Sen har vi ju Olivia med och hennes pappa bor ju inte åtivid med sin familj,, men men inget besämt ännu men kikar gör vi ju
  • MyPlace

Är de någon som ska till brandstationen på lördag i lambohov?? Vi ska ditt ifall nån vill och hinner ses... F Lindvall: hör av mig imorgon

• MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-10 11:08:29 följande:
    Var det dåligt med utländska barn att leka med också?
    ne j de ver de inte. men dom höll sig ju mest för sig själva på deras gårdar runt omkring vår gård då, där vi bodde fanns de inte så mkt barn i barnens åldrar alls, liam lekte med grannarna som var utlänska med för olivia som var äldre fanns de inte mkt kamrater alls

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:09:38 följande:
    Vad söt han är Liam Vi hade tänkt åka till brandstationen på lördag då båda våra barn tokälskar polisbilar, brandbilar o ambulanser.Men tyvärr så hinner vi inte det för jag o sambon ska åka på kryssning på lördag så vi åker tidigt på lördag o lämnar barnen i Norrköping hos min mamma.
    hihi, visst är han.. OK, gud så skönt med kryss.. kompisarna åkte igår tills idag och idag stod de i corren att de gått och förlovat sig .... tänkte ja skulle köpa nåe fint åt dom tills vi träffas igen...
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-10 11:15:51 följande:

Ja, det ska bli såå mysigt att bara få komma iväg jag o sambon. Är ju inte så ofta det händer. Bara få koppla av o rå om varandra o äta god mat o dricka gott o sen ska vi bada o få massage på hemresan. Myspys.Roligt när de förlovar sig sådär, vi har ett par kompisar som oxå gjorde det på en kryssning för några år sen.
    Ja tänk den som fick de, men som sagt 4a barn är inte lätt at fixa barnvakt åt samtidigt och ja känner inte för att lämna bort dom , höns mamma som ja är.. så har dom hellre hemma ,, brukar mys o soffan med karl när barnen sover och de går bra de me....

Kom på idag att vi firar 3 årig bröllopsdag den 23/9 frågan är ju bara vad man ska hitta på tills dess, inte för att vi brukar fira ,men tycker de är kul att överaska och hitta på saker....
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-10 11:24:16 följande:
    Det är ju trist men kanske lätt hänt om barnen ex inte kan svenska språket så bra så de leker hellre med någon som de kan kommunicera med.
    Ja de är ju de, fast barn brukar ju oxå vara bra att kommunicera utan att de kan varandras språk med hjälp av uttryck med inte ofta de är så heller..
Svar på tråden vi i linköping 1