Marayah skrev 2009-09-19 18:11:41 följande:
Jag har med ledsnat nu för det funkar inte ändå.. Men de e sant, man har ju sitt på det torra redan. Här ligger det en stek inne i ugnen. Ska till o fixa lite pommes och vitkålssallad med. Ikväll ska vi spela kort med Lina och Sandi. Hoppas alla får en härlig kväll.
mm, ingen man gör får ju kg ner i vikt.. synd att vi inte bodde grannar för då kunde vi peppa varandra...
låter gott med stek hälsa kortspelarna

playmate86 skrev 2009-09-19 18:27:30 följande:
här är det china mat som gäller i kväll har stek nudlar och håller på att fritera kyckling och räkor....
mm, tyvärr ingen som ja gläda åt är för kräsen i maten.. hoppas allt är bra med er och bebis
Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-19 18:35:37 följande:
Här blev det tacos.. Jag har 10 kg för mycket (15 enligt mig för jag vill väga som jag gjorde när jag var 15). Har inte orkat ta tag i det under sommaren eftersom då vill man ju njuta av mat o sånt. Men ska börja nu..tycker att jag är alldelles för tjock. Visst, jag har oxå mitt på det torra o två underbara barn, men vill för min egen skull gå ner i vikt så jag kan må bättre psykiskt.
ja ja skulle göra allt för mitt egna självförtroende och komma ner i vikt, men mår bara dåligt av de så tar de som ja kommer ställer mig på vågen när ja känner för de...typ
Familjetrollet skrev 2009-09-19 18:46:28 följande:
mums.kyckling är så gott ang vikten så måste jag ner i vikt.är livrädd för att få diabetes 2.både min avlidna farmor och min pappa hade/har det. men fy vad svårt det är att få bort 10 kg.
Ja de är ju inget man vill ha, kan göra 2 saker åt de el ja fler men äta sunt och motionera mkt så funkar de nog..
hihi kyckling har vi välldigt ofta för då de är karls favorit