Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 09:38:00 följande:

Jag skulle kanske kunna följa med Åker ni bil eller tåg? Kommer ni vara där hela dagen eller åker ni hem så fort ni är klara?
    Vi åker bil med maria, nej tror vi åker hem på en gång. men kan höra med maria..
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-24 12:31:23 följande:
    Min plutt har fått sin första tand . Han har varit gnällig de sista dagarna så jag funderar på om det kan vara p ga tanden. Han har fått suppar men verkar inte hjälpa. Några andra tips ? Han vill inte ta bitringen heller.
    Flytande alvedon/ipren på tandköttet, får bort den värsta värken
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-24 13:21:51 följande:
    Får nog inhandla lite flytande Alvedon. Är nog inte så jätte bra att gnugga mot tandköttet hela tiden heller. Tack
    Nej, men på kvällar innan sängen, funkar de bra.
  • MyPlace

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 13:31:14 följande:

Men då kanske jag kan följa med Om jag får o det finns plats i bilen?
    Är väll bara ja och Maria barnen är ju på skola och dagmamma ju...och de var ju maria som fråga om du ville följa med så ja tror de är lugnt..
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-24 14:04:48 följande:
    Kan man på något sätt ta reda på ett hemnr om man har adressen?
    Ska man kunna om denne har hemnr
  • MyPlace

Skelle vilja ha lite hjälp. Olivia och Arvid fyller år i början av november och nu ska man hitta på saker att köpa till dom.. men de står ju hur still som helst och så är de jul på de så mkt kan de ju inte få när de fyller år..fasiken vilken jobbig sits

• MyPlace

Familjetrollet: Olivia har ju allt de där redan;-P, får hitta på något annat..
    haha låtleksaker är förbjudet , han har 3 st och ja gillar de inte.. men allt annat var ju bra..

Sitter hemma sj med 3 sovande barn. Karl är på f-möte för Liam..

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-24 19:28:20 följande:
    Becka: Klart du ska med. Hade ju vart trevligt med fler i bilen men ja tror inte att ja har plats för så mkt mer. Med en sedan så e de trångt värre. Min barnvagn tar ju upp hela bagagen, sen har ja bilstol i framsätet med.
    åh vad kul becka ska med ,, ser ja fram emot nåt faan så bra.. har haft en jävligt deep dag idag och detta gjorde mig på bättre humör
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:38:14 följande:

Mylace och marayah: Synd att vi inte hann ses igår :/ hoppas vi kan ses snart!
    ja de var tråkigt, men de är bara du hojtar när du kan ses.. har nästan all tid i världen..
  • MyPlace

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:42:59 följande:

Hoppas alla mår bra Idag cyklade jag och Nathalie ner på stan efter jobbet och köpte en svart fjällrävenryggsäck jag tycker dem är så himla snygga!I helgen ska vi cykla ut till skogen och grilla Ingen som vill med?Nu måste ska vi sätta på Nathalies nya cykelsits på min nya sportiga cykel
    här är de upp och ner

åhh de väskorna är ju såå fina. hade ja bott i stan och haft cykel hade ja gärna följt med , skogen är ju bara för härlig.. hoppas ni får de mkt trevligt
Svar på tråden vi i linköping 1