vi i linköping 1
Nej hoppas alla får en bra dag, Ska fixa iordning Arvid nu så vi är klara när Magnus kommer hem från Tandis med Liam och Alma..
Nej hoppas alla får en bra dag, Ska fixa iordning Arvid nu så vi är klara när Magnus kommer hem från Tandis med Liam och Alma..
Puh, nu har ja äntligen landat lite, fixat i barnens rum med deras nya bättre begagnade sängar och städat och donat, kom hem halv 5 å har gått i ett sen dess, här ja inget ja köpt vänta...
Imorgon ska vi in igen, lämna tillbaka släpp hos farmor och farfar, och så fick vi med 2 brädor för mkt till sängarna så de ska vi in och lämna med.. sen får vi se vad de blir.kanske rally, ikano el mjölby . stod ju i corren att mora träsk skulle vara kl 14 i cupolen , men på deras hemsida ska de vara i jönköping då och norrköping på söndag så då blir de nog norrköping på söndag för Alma är klippt tokig i mora träsk..
Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 22:51:35 följande:
hej hopp.. kikar in som hastigast , är hos en vän. Alma och ja har sovit över.. Alma klarade natten bra..var lite orolig emellanåt och ville åka hem, men sov ända till 8.15 så de var allt rekord..
Ska åka vid lunch härifrån och sen är de normalt igen med familj och allt, men rätt så skönt att komma iväg lite ibland oxå..
Arvid går nu mera , han är jätte duktigt lillfisen,. blir redan 11 månader den 12 oktober..
hoppas alla ni andra har de bra
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-11 19:29:17 följande:
hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippii
Nuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..
skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen...
ha de gött alla kramar
jahopp inte för att ja är inne så ofta men, så mkt skrivet var de ju inte,, Imorgon börjar allt höstlovet... får se vad man ska hitta på.. Alma är fortfarande hes sen kruppanfallet häromdagen, febern försvann igår på dagen...
Se vad man ska hitta på i veckan ingen bestämt, vilket är rätt så skönt.. bara vara och slappa.. Olivia sover hos sin faster till Onsdag iallafall..
nej ni får ha de bäst.. vill nån komma hem till oss i veckan så är ni välkomna att höra av er till mig..vore trevligt med besök ibland..