Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-24 19:50:28 följande:

Vad synd, vad ska du göra i helgen?

Det lät inte bra, hur är det fatt? Mmm, skogen är helt underbar och sååå fridfull
    ja du skit och panka typ.. kan bara hålla med luktar sååå goott med
  • MyPlace
    Elisabeth83 skrev 2009-09-24 20:18:36 följande:
    det kan jag svara på. DYRT 63 kronor enkel med värdekort. 80kr kontant!
    De var väll inte så farligt, ska ja ta bussen från åtvid får ja 110 kr i dygnskort som umgdom och efter okt 145 el nåt som vuxen..
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:29:41 följande:
    ungdom 110 kr och vuxen 140 kr.jag köper bara dygnskort för då kan man åka buss mm på samma kort utan att behöva betala extra.

här somnar barnen strax.själv har man illamående som inte ger sig.inte ens coca colan hjälper.usn för alla nackdelar med mensen*blää*du får ha en bra kväll
    här har dom sovit sen straxt efter 19 , arvid vakna och gallskrek men så fort ja tog upp honom somnade han om, men fick ligga i knät i 10 min iallfall, de är så mysigt, så brukar ja oxå tänka när de gäller att åka buss och tåg..
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-24 20:34:32 följande:
    ja för billigt är det inte.när man åker till ex till norrköping så blir det både buss och spårvagn mellan alla områdena man ska till.då blir dygnskort allra billigast
    ja absolut, håller med sj åker ja ju bara in till stan ,men där kan man ju åka många bussar på en dag.
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-24 21:40:20 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-24 19:30:54 följande: Vi måste vara på babyland kl 11, så ja vet inte när vi måste åka faktistk.
    ja åker in med 9e bussen kanske halv 9e om ja hinner, är inne till 10 ,tar ju inte så långt tid till norrköping så om du hämtar mig vid stationen vid 10 borde vi hinna
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 08:40:52 följande:
    vad ska man hitta på idag då?här är man nyss hemkommen från skolan.stora tösen började gråta och ville inte gå till skolan idag.så både jag och maken fick följa med henne till klassrummet.nu vet läraren lite om varför tösen inte vill sitta jämter X mer.igår kunde tösen inte sova pga kränkningen hon blev utsatt av X sviniga mamma. fy för föräldrar som kränker oskyldiga barn!maken är ursinnig,men tycker samtidigt synd om X som vill synas. sen kan man inte TVINGA barn att leka med varandra.vår tös får inte gå hem till X.barn är barn och de ska inte tvingas leka med någon som ljuger och är elak Dinana ska vi göra norrköping osäkert imorgon?jag tar med båda barnen så maken kan snickra lite på kolonin.tågen går en gång i timmen.ska vi mötas runt kl 9 vid pressbyrån? jag kan kolla när tåget går
    fy attans, stackars M.. hoppas de löser sig för henne och skolan och er föräldrar... inte kul när barn far illa och speciellt inte ens egna barn..
    AllieF skrev 2009-09-24 23:13:00 följande:
    De tar kort på tåget, men inte sånna som kräver att man är online (t.ex. Maestro, som jag har). --- Var förresten på ett extra UL idag, och snorungen moonade mig, min mor och läkaren. haha Han har väll hört min mors komplimanger om hans snopp, så han lät den dingla rakt framför oss. XD
    hihi, sikken liten rackare;-P
  • MyPlace

Här är de lugnt än så länge , Arvid sover fm och Alma umgås med pappa., tittar på nåt polisprogram på tv... vid lunch ska Liam och Alma till tandis för undersökning sen ska vi dra in till stan, lämna datan , hämta sängar och vinterkläder till Liam..

får se hur dags vi kommer hem ikväll..

(angående måndag får vi höras via mob efter idag maria och becca)

• MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 09:22:08 följande:
    för att göra en lång historna kort.det finns en alkisfamilj i området.deras ena barn ljuger för sina föräldrar så andra barn får skulden/rejäla utskällningen/blir kränkta för något de inte ens har gjort.denna mamma skrek och skällde ut våran tös i fyllan,sen bad hon våran tös hålla tyst och sluta gråta för enligt mamman hade hon inte skällt mycket!så jäkla lågt gjort av en vuxen.vår dotter lekte med X,men sen ville inte vår tös vara med henne mer pga kompisens elakheter,så tösen började leka med en annan snäll trevlig tjej,villket gjorde att X ljuger.mamman påstår att barnen mobbar hennes unge,villket är rena bullshiten!bara för att man inte vill leka med varandra så betyder det inte att man mobbas.denna familj är inte klok!jag känner till dem sen förr,då jag såg dem för några år sedan stupfulla med sina barn en valborg.de gillar att dricka alkohol ofta.det är många som undrar hur denna familj kan hålla på så här.maken hoppas att kärringen skäms,men det gör hon nog inte
    hoppas de löser sig för er snart..kram
  • MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 09:59:38 följande:
    fy har datorn gått sönder?ni får ha en bra dag.här fick man glada mail förut av nya ägaren till vår gamla mysiga stampe kanin.han trivs jättebra och snart ska vi hälsa på kaninen.det ska bli kul då barnen pratar ofta om sin gamla kära kanin
    Lånar svärfars bärbara data, har ju inte så mkt inkomst att vi kan ställa oss på ett bredband själva, då vi ser till barnens bästa först med mat ,kläder aktiviteter mm...

åh kul att han trivs hos den andra familjen...
  • MyPlace
    dinana skrev 2009-09-25 10:57:04 följande:
    Grrrrr..... självklart... mottagaren ej anträffbar vid leverans....
    fy så jobbigt, förstår om du är irriterad nu..
    dinana skrev 2009-09-25 11:17:18 följande:
    Lalala... pratar med posten nu.. får se vad de säger....
    Hoppas de löser sig och att du får din vagn idag
Svar på tråden vi i linköping 1