Familjetrollet skrev 2009-09-25 08:40:52 följande:
vad ska man hitta på idag då?här är man nyss hemkommen från skolan.stora tösen började gråta och ville inte gå till skolan idag.så både jag och maken fick följa med henne till
klassrummet.nu vet läraren lite om varför tösen inte vill sitta jämter X mer.igår kunde tösen inte sova pga kränkningen hon blev utsatt av X sviniga mamma. fy för föräldrar som kränker oskyldiga barn!maken är ursinnig,men tycker samtidigt synd om X som vill synas. sen kan man inte TVINGA barn att leka med varandra.vår tös får inte gå hem till X.barn är barn och de ska inte tvingas leka med någon som ljuger och är elak Dinana ska vi göra norrköping osäkert imorgon?jag tar med båda barnen så maken kan snickra lite på kolonin.tågen går en gång i timmen.ska vi mötas runt kl 9 vid pressbyrån? jag kan kolla när tåget går
fy attans, stackars M.. hoppas de löser sig för henne och skolan och er föräldrar... inte kul när barn far illa och speciellt inte ens egna barn..
AllieF skrev 2009-09-24 23:13:00 följande:
De tar kort på tåget, men inte sånna som kräver att man är online (t.ex. Maestro, som jag har). --- Var förresten på ett extra UL idag, och snorungen moonade mig, min mor och läkaren. haha Han har väll hört min mors komplimanger om hans snopp, så han lät den dingla rakt framför oss. XD
hihi, sikken liten rackare;-P