-
Vad heter den typ av skötväska du har fäst på ramen, ser väldigt mkt mer praktiskt ut än ha den på handtaget...SeriousGangBang skrev 2009-09-21 20:09:43 följande:klart ja har fast utan bäbis i -
Hur fäster du den på vagnen, med fästena man kan köpa till Buggan, kan man få se en bild?Shoegirl skrev 2009-09-21 22:55:50 följande:Petunia Det är ett likadant fack för flaska till höger. (Det är en stor NAM jag lagt i) I facket där min BeMine ligger finns även ett litet fack för nycklar. Längst upp skymtar facket för skötbädden - som är rätt liten men ok. Längst ned i bild är facket på framsidan. -
Har en fråga, om man nu köper RED... och man fåt problem och måste reklamera chassit, får man ett silvrigt då? Iom att det bara är tillfällig produktion på dessa.. Någon som vet?
-
Skall till Sthlm över helgen, någon som vet en butik där man kan klämma och känna lite på Buggor?
-
Halloj, måste berätta..
Var på Nk idag för lite shopping då vi är i storstan.
Släpar med mig sambo upp till nyöppnade barndelen på våning fyra för att han skall få klämma och känna på Buggorna.
Så vi står där och kikar på en som vi kör lite frma å tilbaks..
Har bara sett en bugga förut i en butik som stod som skyltex.
Plötsligt kommer det en söt tjej fram och frågar om vi vill ha hjälp, vi säger att vi vill klämma på Buggan.
Kvinnan/Tjejen tar av sig sin jacka och lägger sin väska på golvet och kör stora demonstarationsgrejen. Hon är helt fantastisk... Hon byter till snöhjul, hämtar skyltexet med liggdel, låter oss fälla ihop och öppna. Jag stälelr massa frågor om reklamationer, chassifel ja allt möjligt.
Sen undrar jag om dom säljer Red-vagnen här.
Skall kolla det säger hon, jag jobbar inte här, vi ser lite frågande ut, då berättar hon att hon jobbar för Bugaboo. Och att hon var på NK dagen innan för invigningen av ny avd. Idag skulle hon bara hämta någon grej hon glömt och såg oss.
Hon var så kunnig, man kände man kunde diskutera fram fördelar och nackdelar osv.
När vi står där och pratar kommer en kvinna fram och vill fråga om en åkpåse, sedan säger hon till oos, jag köpde denna vagn när min dotter var 1½, hade två andra innan, bla en UJ.
Detta är den bästa vagnen utan tvekan.
Så sa hon sina åsikter osv.
Min kille är nu helt inställd på en bugga. Vi kom på oss själva med att spana barnvagnar resten av dagen i Sthlm.
Frågade oxå om Red. Och om det svarta var så speciellt.
Hon ansåg att det är den snyggaste buggan. Denimen, den röda bromsen osv.
Skulle vi köpa nu tyckte hon vi skulle välja den före de andra.
Ville bara dela med mig då jag är helt exalterad nu, vill ha Juliusåkpåsen till denimen. Riktigt snyggt tillsammans.
Dock måste jag säga, ALLA i sthlm har grå bas...
Har nog lätt sett 30 st idag. I den här stan är bugga vanligt, lite trist att alla har grå dock.
Ha en bra helg, nu skall vi bada på hotellet... -
Halloj nu är jag hemma och har smällt min supertrevliga demovisning med tjejen från Bugaboo.
Såg att ni pratat om väskor på vagnen, hon nämde de nya väskorna.
Och som någon akrev, dom vill inte man skall ha väskor på vagnen alls,. Så anledningen till den nya väskans breda band är inte för vagnen utan för att det skall vara skönare för personen som bär väskan.
Då var det bättre med en man fäster på liggramen, dvs skip sadelbag om mot väska på handtaget. Fast helt ingen, väskor gör lätt att vagnen kan tippa. (hennes ord, intre mina)
Såg för första ggn BB Bee när vi var där. har alltid trott den varit större öän var den är på riktigt. Blev positivt överraskad. Min sambo tycker dock att den ser ut som en rullstol med suflett.. Så den kan jag glömma.
Såg att ngn kallade grå med svart likkistor.. Dom ser iaf tråkiga ut, och det känns som man missar en del poängen med bugga.
Att den är föränderlig,... -
Nu behöver jag lite hjälp, skall beställa *RED*vsgnen idag men ser ni skrivit ngt om sittdelstyg? Vad är det som inte ingår men som ingår om man beställer vanliga bugaboo? Förstår inte riktigt.
Min nästa fråga, vad är skilllnaden på denimklädseln 007 mot denimklädseln till Red?
Sen ytterligare en, jag vill ha Be Safe Izisleep bilbarnstolen, när vi var på NK så sa kvinnan jag träffa att dom passar på Buggan, men med något annan adapter, vilket märke är det? Jag minns inte, har typ tappat minnet under min graviditet. Någon som vet?
Tacksam för svar -
En grej till, är lite rädd att jag skall ångra mig och vilja ha det vanliga chassit. Fast kvinnan på bugaboo sa att RED vagnen är den snyggaste hon sett...
Kluven... -
Tyvärr var jag i Sthlm förr helgen, bor på Gotland =( Så jag har lite svårt att göra det i helgen, du får skriva här så fort du varit där. Jag tycker oxå det är lite kul att det bara kommer finnas få av dessa.KaktusBomull skrev 2009-10-02 11:57:38 följande:En ny förmåga här på familjeliv:) Jag sitter i samma sits som dig... skitsvårt! Du bor inte i Sthlm och kan åka till Underbara barn mässan och kolla in den där? Jag ska dit i helgen tänkte jag. Då kan man jämföra det med det gamla chassit. Men jag gillar den röda bromsen! Vad jag har förstått skiljer det inte mycket från denim 007 förutom att denim red nu är svart inuti. Tycker ju även det är lite kul att ha en vagn som inte alla har.. åhhhh svårt!
Men sen skrev någon här att tänk om folk tror man har en kopia?
Jag bor som sagt på Gotland så här är denna vagn ovanlig vilket chassi man än väljer..
Å en annan grej, undrar om man kommer ha svårare att sälja denna edition på andrahandsmarknaden en dag på grund av att chassit är annorlunda?
Ingen som kan förklara för mig vad som menades med sittklädseln som inte ingår i red? -
Jag har nu beställt en RED av underbara Jessica på Kidz!! Längtar!!
Tyvärr verkar det som Juliusåkpåsen börjar bli en bristvara, inte fått in på 8 månader till Kidzshopen.
Så nu efterlyser jag; Någon som vet butiker eller nätbutiker som har hemma och säljer? Kan betala frakt om en butik är villig att skicka den-
känner att min vagn behöver den för att bli komplett..