Bugaboo-tråd nr 19
Dock skrev jag fel om vikten, BeSafe är tung och väger 8 kilo.
Alex Schulman har nu även en Bee, bild i blogg, fin reklam =)
Nu ser jag att det varit massa åkpåseprat...
Måste förstå en sak, gravid och lite lullig i huvudet..
Har ni fårskinnet under åkpåsen eller i så att säga? Såg att du Star skrev att du hade fårskinn i botten på påsen, har du ett tillklippt?
Har ju bb- åkpåsar, själv tänkte jag aldrig på att de kan vara för tunna på vintern ihop med ett fårskinn å självklart kläder på ungen
Men det kanske den är?
Jag har en annan fråga, har sett på trdaera att dom säljer sittdynor, hur skall man veta vilka som passar en cam? står alltid passar UJ, Bugaboo.
Men jag tycker vissa ser lite mer avlånga ut än andra.
Sen har jag förstått att det är människor som gjort själva. Men finns det någonstans det säljs sittdynor, har inte sett det själv, alltså då nu menar jag butik. Eller har dom inte satsat på dynbranschen?
Tycker en dyna verkar skönare än att ha barnet direkt i sittdelen samt att man skyddar vagnen mer mot kladd.
En sista grej, sorry.. Den här hmm vad kallas det, baren, alltså som barnet kan hålla i när den sitter i sittdelen och som du bär liggdelen med. Är det lättrengörlig? Jag upplever det som att den lätt blir skitig och samlar på sig smuts och kladd som är svårt att få bort?
Funderade på ngt skydd sen när barnet sitter.
Fick just mail om att Kidzshoppen har Bugaboo (ado)red Bee inne i 20 ex..
tips bara...
Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?
Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.
Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.
Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.
Har en red-vagn, får gärna passa till den.
tack alla för olika tips, skall spana in ikväll.
En fråga om sadelbagen, tycker den verkar supersmidig på en liggdel, men är den lätt att ta loss?? eller har man den alltid kvar på vagnen?
såg även att ngn sa att en bugga tar hela utrymmet i en v50?
stämmer det, vi funderar på en men har en hund som behöver få plats därbak oxå.
ang hur man ställer in den har jag tänkt man gör som modestyclara förklarar...
dock smart att tejpa delar som kan skadas...
Fråga, jag blev förtjust i Storksak, men har lite svårt att hitta återförsäljare, framförallt i Sverige eller i USA.
Mest England och det blir ganska dyrt mot pund.
Någon som vet? Den säljs inte i andra hand någonstans heller på nätet vad jag kunde s.
men det är just det, jag hittar inga.. tycker det är skiphop för hela slanten överallt. å en svart begagnad skulle nog mannen min få men inget jag vill ha...
Jag vill ha ngt somär lika snyggt slängd övr axeln som över vagnen.. å som inte är stor som ett monster. petunia är fina men hittar ingen fräg som passar. hade jag haft brun vagn hade jag verkligen slagit till, men till red-denim svårt, sen har jag röd pf åkpåse och coulorblocks åkpåsen och i toptyg. vad passar till det liksom som har mönster, typ inget..
suck, sååå svårt, snacka om att man har I-landsproblem.