Inlägg från: Jossanjo |Visa alla inlägg
  • Jossanjo

Bugaboo-tråd nr 19

Fröken Småland skrev 2009-10-04 10:32:26 följande:

Jag har dålig koll på vad nypriset är nu efter höjningarna men dyrt låter det ju inte
    Jag köpte min i juli för 500 nånting på tradera. antar jag kan sälja och göra en vinst en dag...
    Jag behåller dock den då jag beställt Redvagnen och jag har alltså en extra sittdelsklädsel hemma redan då man inte fick det till.

ahh svammligt..

En annan fråga, Ado Red Sufflan, hur längre säljs den?
    Finns den oxå i begränsad upplaga?
  • Jossanjo
    thj skrev 2009-10-04 13:04:27 följande:
    ADO(red) kommer inte säljas i sverige tyvärr,för den är himla fin till cameleon *red* .. men även det vanliga toppsetet i rött är himla läckert till *red* vagnen Varför har jag ingen liten baby,så jag kan köpa en *red* vill ha!! Kramizz
    Nej det vet jag, men jag undrar fortfarande hur länge den säljs i USA då jag har familj där som kan skicka eller ta med sig.
  • Jossanjo
    thj skrev 2009-10-04 13:26:51 följande:
    ahh dumma jag hoppar in och svarar innan jag läst allt.. vagnen kommer ju 525 ex om jag fattat rätt så kanske lika många toppset,i ADO(red) då kanske .. Vilken tur  att ha familj där som kan skicka till dig ..Kommer en del kul *red produkter* i usa som vi inte får till sverige kan jag *viska*
    Trevligt, länk på produkter? Har inte hunnit dyka in så noga i övriga RED produkter.
  • Jossanjo
    Shoegirl skrev 2009-10-04 14:34:20 följande:
    *pekar på FAQ* Jag har inte bild på alla väskor iofs...
    Tack, visste inte det fanns en blogg...
  • Jossanjo

Vickan I skrev 2009-10-04 20:13:39 följande:

Ett kort på min nya favorit . Måste jag bara på ngt sätt ordna med en ado(red) suffla också .
    Åhh jag får min RED-vagn nästa vecka,, längtar. Åkpåsen oxå, fast jag tog både blocksen och Julius, har nämligen blocks i topptyg plus off-white topptyg... plus en denim toppklädsel sen förut oxå.

I know, lite stört att börja samla klädslar innan man köpte vagn men jag tycker det är bättre att sprida utgifterna =) plus att mannen inser inte vidden av det när det fylls på lite då och då.. haha.-.

Mmm en röd Ado (red) suffla skall jag fixa tag i oxå. Ett måste ju.
  • Jossanjo

Hur ser ni på det kortet (schulmans alltså) att suffleten är fel? ser knappt suffleten själv... mer än färgen på tyget.

Ni vet väl att jag kommer sätta ihop min vagn och sen lägga upp ett kort så ni kan korrigera mig sen.. ni har hökögon, gillart...

• Jossanjo
    Sundri skrev 2009-10-05 20:45:33 följande:
    Min son hatar vagnen jag älskar, "min" cam... Han sitter som ett ljus i andra vagnar men så fort jag sätter honom i camen så skriker han och krånglar... Nån som har förslag på vad jag kan göra eller är det bara att lyssan på honom och köpa en annan vagn?? Provade bee idag och den skrek han också i så jag tröttnade och satt honom i en race, det blev tyst...hur kan han inte gilla bugaboo?? Är den för trång eller vad kan det vara? Förslag? Känns så hopplöst...
    Byt barn, haha, skojar...
    Är de andra vagnarna ni provar eller är det era åxå?
    Tänkte han kanske bara trilskas i sin egen vagn...
  • Jossanjo

Känns som hon köpt kitet för att köpa allt till vagnen..
    Ja priset är lågt md tanke på allt man får till. Men billigt för den som slår till.

Själv har jag inte fått ngt avi ang min vagn
    Btw, så ni tycker inte jag skall köpa servicekitet till min red? Utan bara köpa en siliconspray?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19