Bugaboo-tråd nr 19
Idafg har jag fått vagnen *red* CB åkpåsen och Julius påsen.. Plockade upp Julius åkpåsen och kände att jag vill att min bebis skall komma NU! =)
Idafg har jag fått vagnen *red* CB åkpåsen och Julius påsen.. Plockade upp Julius åkpåsen och kände att jag vill att min bebis skall komma NU! =)
När jag träffade Frida på NK som jobbar för Bugaboo sa hon att man ALLTID har rätt att reklamera om tyg blivit solblekt för det skall enligt dem inte bli det... har ingen aning om andrahands ägandet men vad gällande solblekt så skulle det enligt henne aldrig vara något problem.
Nu önskar jag ett snabbt svar fast kl är sent så jag antar jag aknske får vänta till imorgon., monterar min red, fråga; ramen halva är i sådant material som liftskyddet, andra halvan är någon tjockare form av skumgummi vilket är upp och ner så att säga, upp då menar jag huvudet på både ligg och sittdel.. I instruktionsboken står det inget om det..
Bra, för det var så jag gjorde, nu står det en glimrande fin RED här,..En julius åkpåse ligger tillsammans med sittdelen.. Kommer bli riktigt snyggt.
Skall nog köpa en ram till, jobbigt att byta tygerna tycker jag.. så kan man skifta när man använder båda...
www.alltombarn.se/bebis/oliver-10-manader-ramlade-ur-nar-barnvagnen-valte-1.29220
Blir förbannad, så glad man köpt en bugga, som man vet är från ett service minded företag, samt köpt av återförsäljaren KIDZSHOP som man vet aldrig ens skulle bemöta sina kunder på det sättet...
och nu menar jag ang att barnet sätter sig upp osv. Har man skötväska eller hänger massa annat på en barnvagn så får man skylla sig själv då man ej skall göra det på någon vagn- Bugaboo vill tex inte det alls, därav de nya skötväskorna med breda axelband.
Fröken Småland skrev 2009-10-19 14:47:21 följande: