-
När du skrev gul och orange tänkte jag på en röd åkpåse till..vinterkatt skrev 2009-10-06 15:04:57 följande:Fröken Småland - vad tycker du, passar nya orange-bas och gamla orange-top? Jag gillar lite konstiga, saftiga kombinationer men blir det tillräckligt stor skillnad mellan nyanserna? Och en gul parasoll till det på sommaren... (ser det nästan framför mig, mums, eller?) Miss Boring skrev 2009-10-06 12:10:49 följande: -
'Bild tack, detta var ngt nytt!Kavat skrev 2009-10-06 17:04:16 följande:Fasen att man inte bor närmare för då hade jag också snyltat mig in. Lite allmänbildning är aldrig fel. Men kan du inte lura med Boring och så kan vi ha en date i Borås eller Ullared någon dag?! Och för att inte var för ot, så måste jag fråga hur tätt du sätter piprensare runt om swirvelhjulen? -
Återkommer när jag fått min vagn och vet hur hjulen ser ut :)
Å kanske har lite följdfrågor... -
Så om man köper vaselin och silicon behöver man inte köpa kitet?
Vilka knappar förresten?
Irriterad över att min bugga inte levererades idag, den skickade i fredags.. -
Har faktiskt tänkt på det oxå, att anvisningar kan vara bra, sen är det ju inte direkt dyrt...modestyclara skrev 2009-10-06 18:57:36 följande:alla krom-detaljer man vill ju glänsa...nä men allvarligt så skyddar man väl kromet med vaselin? jag gillar underhållskitet eftersom man får två putsdukar och en bruksanvisning hur man servar. Var perfekt när man satt där med gecko, frog och cam och skulle hålla isär vem som skulle smörjas var -
Hahaha, kunde blivit en drunkolycka verkar det som =)
-
Men om jag läst på mig rätt, skillnaden mellan frog och cam är väl att frog inte har höj och sänkbart handtag och är lite mindre ?
Finns det fler skillnader?
Är det frogen de slutat sälja?
Blir lite nervös när buggagurus säger frogen är bättre än camen :-s
Var inne på den först... men höj och sänkbart handtag kändes bättre då det sklijer 25 cm i längd på mig och mannen min. -
Ja, Camen är toppen, skall inte tänka något annat då den kommer levererad imorgon...
-
Jag skulle fått min vagn i måndags sa dom på Kidz när jag beställde, idag fick jag fakturan men ingen vagn i sikte, skall man ringa?
Kom att tänka på det nu när jag såg att någon annan fått problem.. -
Håller med dig ang Kidz, dom är helt underbara, jag kommer alltid köpa mina tillbehör där. Ringde dem i dag och hon var så hjälpsam så, när hon fick reda påa tt det var en RED jag beställt av Jessika förra veckan pratade hon hur länge som helst hur fin den var och hur nöjd jag kommer bli.modestyclara skrev 2009-10-07 19:11:45 följande:absolut, jag är snart helt desperat för jag varit omatchad hur länge som helst, eller jag, jag menar buggan min men jag tycker de är så gulliga på kidz och försöker alltid att lösa allt till det bästa, som nu när schenker slarvat bort mitt paket så skickar kidz ett nytt så jag slipper vänta på att schenker ska leta i 30 dagar. Det tycker jag är service. Jag tycker det är helt ok om det blir fel någon gång eller lite strul så länge de löser det, för det är ju att och hur de löser det som avgör om deär serviceinriktade eller inte. Behöver jag säga att jag handlar ofta på kidz?
Man känner sig alltid lycklig när man lagt på där ifrån =)
Btw, min vagn levererades idag kl 17.00 så gissa vem som hämtar den i morgon ? Längtar...