Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-02 19:08:21 följande:
    är det någon som vet hur lika denna färg är med topsetet i canvas?www.pippilotta.se/default.aspx
    op... inte särskillt likt vill jag minnas, väskan är dovare och toppsetet mer aprikost... någon däremot?
    topsetet är väl inte mer aprikost? då dör jag ju! :D haha..

jag bor i en så liten stad så vi har typ inget. en skiphop dash väska i denim och lite bugaboo grejer & allt reas. (även topseten)
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-02 19:17:43 följande:
    annars kan jag tipsa om en ju ju be som jag tycker är snygg till den orangea: www.shopjujube.com/Product.aspx... har den själv
    fin, men inte heller riktigt min stil ;)
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-02 19:29:55 följande:
    jag är tydligen kräsen :D haha

nån bra sida förutom kidzshop och kopbarnvagn där man kan köpa t.ex åkpåsarna?
  • daphniamagna

Min bugga har inte kommit än :( Jag hoppas verkligen att den kommer imorgon annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! :D

• daphniamagna

satt och läste lite på buagaboos hemsida och såg att alla bee-ägare skulle fått nytt till bromsen gratis. men det kanske ni redan visste?

• daphniamagna
    Shoegirl skrev 2009-11-03 20:53:37 följande:
    Jupp. Det var nyhet i April har jag för mig.
    haha, ok, sorry :)
  • daphniamagna

Idag kom min vagn! Sprang ner på posten & hämtade den.
    Var lite kämpigt med sittdelstyget, vart helt svettig & flåsig, haha..

Men nu har vi varit ute och provkört den i 3 timmar. Även fast jag vill vara ute och gå med den hela tiden ;D

Ska få det extra topsetet i fleece om nån dag. Grönt :)
    Det finns inte att köpa längre, eller? Är det någon som har bild på gröna fleecen?

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-04 18:31:10 följande:
    Hittade bara denna urgamla bild....lite ser du ju den gröna färgen. Bilden är från 2006 som du ser.
    Såg jättefin ut! :)
    Kände att det är roligast att ta en färg man kanske inte kommer kunna få tag på så lätt sen. ANnars hade jag valt rött, men den finna ju fortfarande att köpa..
  • daphniamagna

Vet ni om det ska komma några nya färger snart? Eller händer sånt välldigt sällan?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19