Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna

Bugaboo-tråd nr 19

Funkar bara garantin om man skickar in garantipappret man fick med till vagnen?

• daphniamagna
    StaffenAssar skrev 2009-11-06 21:43:47 följande:
    Du kan fylla i på bugaboos hemsida
    okej, tack :)
  • daphniamagna

Fröken Småland skrev 2009-11-07 17:18:53 följande:

Det finns inga svarta basklädslar till Cameleon Antingen är den svart och då är det till Gecko eller Frog eller så är den mörkgrå, vilket oftast är fallet.
    aha, då förstår jag :)
  • daphniamagna

Jag fick en liten idé igår när jag la mig.. Ni vet dom där listorna man gör i vissa trådar där man skriver t.ex vad barnen väger m.m...
    Kan det va nått att göra här men man skriver t.ex:

Daphniamagna

Bugaboo Cameleon

Bas: Brun

Toptyg: Orange canvas, grön fleece

Tillbehör: Snöhjul, mugghållare

m.m

Så man kan få lite inperation och ifall man behöver hjälp att jämföra färger m.m

Eller vad tycker ni?

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-08 13:00:26 följande:
    Stargirl Bugaboo Bee (rosa och dark khaki sufflett) Rosa åkpåse, rosa skötväskelock, dark khaki skötväskelock Mugghållare, rosa parasoll, rosa filt, Transportväska, sittdyna (sydd av mamma på vift), UV nät. Bugaboo Cameleon Bas: Brun och Grå Topptyg: Brun canvas, rosa canvas, sand fleece, rosa fleece Åkpåse: Brun, Gul clancy, Rosa Tillbehör: Mugghållare, solsuflett i gamla rosa, parasoll i gamla rosa, Transportväska. Daphniamagna Bugaboo Cameleon Bas: Brun Toptyg: Orange canvas, grön fleece Tillbehör: Snöhjul, mugghållare
    Fast jag tänkte att man kunde starta en egen tråd för det? Annars blir det så svårt att hitta..
  • daphniamagna

finns filtarna att köpa nånstans i sverige?

• daphniamagna
    malinkaunitz skrev 2009-11-08 13:43:04 följande:
    Ja Paul frank filtarna finns .. Men inte en färgade.. Jag fick min svarta med när jag köpte Silver special edition ..
    okej.. vad synd.

har du ingen bild på sin silver special edition?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19