Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna

Bugaboo-tråd nr 19

ok. syskonvagn då?

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-04 19:26:31 följande:
    Ja det ska komma sent nästa år. Det sa VD´n sjölv i ett uttalande. En till singelvagn och en syskonvagn som som är en singelvagn som är en syskonvagn....lite lagom kryptiskt.
    ohh, spännande! :) Då ska det väntas med syskon tills dess då :D haha..
  • daphniamagna

Är det någon som har en bugga med orange bas?
    Börjar smått ångra att jag tog brun bas. Borde ha valt orange bas och rosa toptyg..

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-05 20:40:38 följande:
    Sötisen i brun bas med orange topp och brun åkpåse samt matchande body Detta var länge sedan dock....dottern blir ju snart 3 år.
    sådär ser ju min vagn ut nu! :) superfint!
  • daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-05 20:36:39 följande:
    Ja det finns iaf två i tråden som har det. Men du kan uppdatera bastyget till sittdelen och varukorgen i orange. Beställ separat från ex Kidzshop (de brukar ha hemma eller vara pigga på att bestälal hem) Då har du både orange och brunt. Orange + rosa är bland de finaste kombosarna jag vet. Men älskar även den bruna basen då den passar med ALLT.
    hittade nyss ett rosa sittdelstyg som jag funderar på att köpa.. för den bruna basen syns ju inte så mycket på sittdelen.. eller vad tycker ni?

THJ - Kikade i ditt galleri, vilken fin suflett! (den med molnen i) vart har du köpt den?
  • daphniamagna

THJ - Jobbar du i en barnvagnsaffär?
    Vet du hur bra den oranga färgen stämmner in på buggans och skiphop duo?

• daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-05 21:18:17 följande:
    *vinkar* det är superfint...fast man tröttnar i längden, jag tror faktiskt min orangea ska få flytta snart...men du kan ju alltid ha den som komplement -man får ha flera baser
    jättefint!
    ska du bara sälja bastyget eller hela vagnen?
  • daphniamagna

Kan man byta suflett tyg utan att ta bort suflettspännet från vagnen? Jag får inte bort det nu när det väl sitter.. :/

• daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-06 20:57:38 följande:
    absolut, det är bara att ta loss gummisnoddarna från spännet och sedan dra ur pinnarna på ens sidan -gör jag hela tiden *lat*
    oj vad lätt! :) tack!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19