Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna

Bugaboo-tråd nr 19

Jag bar min dotter som satt i sittdelen idag. (i bygeln med en hand under)
    Hon är snart 17månader, 11,5 kg..

• daphniamagna
    LR75 skrev 2009-11-16 21:00:49 följande:
    Jo, fast saken är den att hon gärna gör det medans hon äter...men tanken är god. Ska nog testa det när vi är hemma. En dum fråga kanske, men jag är inte så påläst på ämnet. Hur blir det sen när dom är lite toa-inkörda, ratar dom att bajsa i blöja helt? Tänker på om man inte har tillgång till toa eller potta?
    Appropå det så såg jag en pappa som tog med sig pottan under vagnen i somras. Pojken vart bajsnödig och pottan togs fram MITT på torget.. haha
  • daphniamagna

Vickan I skrev 2009-11-16 21:47:41 följande:

Den översta är ny orange. Den mot det röda hållet.
    okej, det var det jag trodde.. behövde dubbelkolla. har den nya orange, men nerpackad just nu så jag vart osäker..
  • daphniamagna
    3småttingar skrev 2009-11-18 16:35:21 följande:
    Använde regnskyddet idag för första gången - shit, det tog tid innan jag förstod hur det skulle vara! Nu när jag vet 100 hur den ska sitta så kanske de går snabbare att få på det?? Känns som man drar sönder den när den ska runt ramen.. Använder ni deras egna eller har ni köpt nått annat också? Den är ju snygg.. men lite krånglig.
    Jag använder deras.. Men jag kämpar inte för att få den att gå över ramen nere vid fötterna.. där har jag den bara runt åkpåsen..
  • daphniamagna

Nu har jag utökat mina tillbehör :)

Har köpt en brun skip hop duo.
    Ett oranget topset i fleece.
    Ett rosa sittdelstyg(vet ej om det är gamla eller nya, får se när det kommer, ebay-fynd)

• daphniamagna
    myHappiness skrev 2009-11-19 21:27:59 följande:
    Nä, där var bara ramlängden...
    aha.. sorry :)

det var inte mycket dom tog upp i PLUS...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19