Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna

Bugaboo-tråd nr 19

finns det någon bra utlänsk sida där man kan beställa ifrån då? som skickar till sverige?

• daphniamagna
    daphniamagna skrev 2009-11-08 13:52:57 följande:
    finns det någon bra utlänsk sida där man kan beställa ifrån då? som skickar till sverige?
    puffar frågan... nån har väl handlat från något annat land?
  • daphniamagna

Noas mamma skrev 2009-11-08 19:03:16 följande:

vad ska du beställa? pramworld.co.uk gillar jag
    tänkte kika efter en filt eller kanske nått annat kul :)

är det bara usa´s topset som inte passar påvåra vagnar? kan man köpa från t.ex england eller tyskland?
  • daphniamagna

tack för sidorna :) ska se om min retrovagn säljs bra sen blir det inhandling av åtminstonde gult topset i fleece och kanske en sommarsuflett... eller transportväska..

• daphniamagna

Noas mamma skrev 2009-11-08 19:53:25 följande:

gult topset utgick väl endå för en tid sedan? är iaf rätt säker på att pramworld inte har dom. men tror att babytrader fortfarande har dom.
    som du skrev så rear dom det gula hos babytrader..
  • daphniamagna
    3småttingar skrev 2009-11-08 19:58:58 följande:
    Köpte en rosa cam ny från butik för nåra veckor sen.. När jag hämtade den så hade dom satt på den rosa åkpåsen, som jag ville. Nu när jag tog bort åkpåsen så är ryggstödet grått, ska inte den vara rosa??
    hittade denna bild i din blogg.
    4.bp.blogspot.com/_Ndzgnelmy7g/SspXoNa_cvI/AAAAAAAADIg/AHYXngVT3Mo/s1600-h/Foto1843.jpg

din bas är grå och då är även ryggstödet det tills du sätter dit det extra rosa tyget som du fick med topsetet..
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-08 20:42:14 följande:
    fast man ser ju bara liggdelslocket, men vi får väl anta att hon fick med det rosa sittdelstyget också...
    ja, eller så klantade sig affären.. fast det är väl svårt om man endå packar upp alla 3 delar ur samma förpackning?
  • daphniamagna
    3småttingar skrev 2009-11-08 21:03:26 följande:
    Hehe nu förstår jag inte alls, ska jag ha ett rosa ryggstöd eller inte?
    du ska ha det.
    topset består av: suflett, liggdelslock & sittdelstyg.
  • daphniamagna
    3småttingar skrev 2009-11-08 21:10:29 följande:
    Men gud vad konstigt att jag inte fick de då?? Den borde dom väl ha satt på innan dom satte på åkpåsen isåfall.. Eller vart kan dom ha lagt den då? Very strange
    det är lättare att sätta dit åkpåsen utan det extratyget, så det är kanske därför..

vilka delar fick du med? det som syns på bilden?
    regnskydd, myggnät? dvd?
  • daphniamagna
    Dithaa skrev 2009-11-08 22:57:45 följande:
    Hej! Finns det någon som vill sälja ett Bugaboo Cameleon chassi??? Eller någon som vet var man kan köpa begangnade sådana? Har försökt Blocket och Tradera med det kommer nästan aldrig in bara chassit oftast är det hela vagnar.... =( Min broms har pajjat och då jag köpt vagnen begangnad hjälper inte garantin mig.... Någon som vet??? Bästa hälsningar från mig!!
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_chassi_och_topset_offwhite_canvas_24542064.htm&w=3
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19