Inlägg från: daphniamagna |Visa alla inlägg
  • daphniamagna

Bugaboo-tråd nr 19

Idag kom mitt gröna toptyg i fleece, bytte direkt och det passar så bra ihop med brunt! är tokkär!

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-09 17:21:35 följande:
    Mmmmm. Den gröna går så fint ihop med brunt. Vilken tur du hade och fick en av de finaste fleece färgerna.
    Fröken Småland skrev 2009-11-09 17:23:41 följande:
    Brunt och grönt är faktiskt riktigt läckert
    Fick faktiskt välja som tur är :)

Skiljer färgerna nånting mellan canvas & fleece?
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-09 17:45:29 följande:
    ja lite eftersom det är olika typ av tyg, just grön finns väl inte i canvas till cameleon vill jag minnas...
    okej, jag skulle vilja ha orange fleece, även fast jag har orange canvas, för jag gillade materialet och hur det såg ut på vagnen :) och så känns det varmt och mysigt nu på vintern, även fast det säkert inte gör nån skillnad :)
  • daphniamagna

livet från ljusa sidan skrev 2009-11-09 19:04:59 följande:

Jag måste bara fråga för det var ju en tjej som frågade vad ni tyckte man behöver till vagnen förutom basgrejerna som ingår.... Parasoll kan jag förstå, men flaskhållare? Why? Är bara nyfiken eftersom det ändå var två som tycker att man behöver det och det var nog det som jag tänkte man behöver allra minst
    Jag trodde att jag INTE behövde en mugghållare, emn nu när jag har en så är den välldigt viktig! Tänk dig själv att slippa böja dig ner för att plocka upp drickan/vällingen/saften ur varukorgen? Man ska spara på ryggen! :)
  • daphniamagna
    modestyclara skrev 2009-11-09 18:23:49 följande:
    jag tycker inte det ser konstigt ut med orange fleece och orange canvas, det har jag haft, med ett grönt parasoll till såg det ut som en apelsin
    modestyclara skrev 2009-11-09 18:25:04 följande:
    eller vänta nu, du har brun bas, då var det ju inte så du tänkte isåfall så är det nästan exakt samma
    Vad fint med en liten apelsin!
    Men ja, jag har ju en brun bas :D Så sambon kommer nog tycka det är onödigt med ett orange topset i vardera material.. och han vill inte ha ett gult heller för då kommer vagnen tydligen se ut som en aik-vagn :) haha..
  • daphniamagna
    galgbacke skrev 2009-11-09 18:40:08 följande:
    Hej tjejer, behöver lite råd ang försäljning av åkpåse! :) OBS INGEN ANNONS Ska sälja min bruna bugabooåkpåse. Köpt förra vintern men inte använd så mycket. Hur mycket kan man ta för en sån? Har även en rosa som är trasig i ena dragkedjan MEN båda dragkedjorna funkar om man sätter ihop den med en annan åkpåse. Så jag har använt den när jag velat ha en tvåfärgad(Brunt och rosa var sjuk snyggt ihop btw:D) Iaf...är det nån idé att försöka sälja en sån? Superbilligt typ?
    Jag tycker att du ska lägga på tradera, där säljs saker bäst. Och till sitt "rätta värde"
  • daphniamagna
    galgbacke skrev 2009-11-09 19:20:40 följande:
    Jo jag vet att man oftast får bäst betalt där ("för mycket" betalt ibland hehe)Men är såååå less på tradera och vill bara bli av med allt. Ska sälja massa barnskor och skötväskor mm så blocket är det enda jag orkar. Men tack för tipset:D
    en idé är ju att sälja den bruna & rosa ihop.. så kan vi visa på bilder hur man kan sätta ihop dom..
  • daphniamagna
    tezzi152 skrev 2009-11-09 21:28:21 följande:
    Ingen annons!!!!!! Är 3500 ett bra pris på en Cam med grön fleec-top och ståbräda, parasoll, ev nytt chassi vid sidan om...? Fått ett erbjudande om det nämligen.. Har egentligen inte råd, men det kliar så att låna lite från sparkontot.. För det känns som ett sjukt bra pris!! Eller?! OBS; ingen annons!!!
    jag skulle slå till. kostar inte ett nytt chassi ungefär det?
  • daphniamagna

Hur mycket väger Bee? Står ju överallt att den är så lätt, men inte vad den väger..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19