• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-10-25 10:56:43 följande:
    Finns det folk som faktiskt röker fortfarande?
    Jep på fester! Finns inget godare än att ta en cigg när man dricker ett glas vin. Men självfallet inte till vardags eller när man går med barnvagn
  • Hannah74
    Fröken Småland skrev 2009-10-25 10:56:43 följande:
    Finns det folk som faktiskt röker fortfarande?
    Hahha, så tänker alltid jag med! När jag ser folk som röker så förstår jag inte hur de kan- det är ju så ute, äckligt, dyrt och förlegat

Dessutom blir jag ordentligt sur och kastar onda ögat när folk med barnvagn går och röker. Speciellt om de böjer sig fram och pratar (andas ut en massa gift) rakt i ansiktet på sitt barn...
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74

Ochså gammal rökare, men slutade för 15 år sen, mannen slutade strax innan vi fick barn- så glad för det!

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • modestyclara

daniels baby skrev 2009-10-25 17:20:11 följande:

tjejor nån som vet vad det kostar att skicka en vagn med bussgods å deras efterkrav??
    är olika från olika orter, gå in på resp hemsida, förut hade många ett enhetspris på branvagn, senast jag skickade baserades priset på mått och vikt på kartongen... OM det är så på din ort kan du gå in och skapa en fraktsedel och se priset... efterkrav är ett fast pris på...
  • daniels baby
    modestyclara skrev 2009-10-25 17:25:42 följande:
    daniels baby skrev 2009-10-25 17:20:11 följande:
    är olika från olika orter, gå in på resp hemsida, förut hade många ett enhetspris på branvagn, senast jag skickade baserades priset på mått och vikt på kartongen... OM det är så på din ort kan du gå in och skapa en fraktsedel och se priset... efterkrav är ett fast pris på...
    va inne på sidan men hajar inte mkt:(.. ska skicka en UJ till göteborg..
  • modestyclara

daniels baby skrev 2009-10-25 17:27:03 följande:

från sthlm?
  • modestyclara

efterkrav kostar 50 kr

gå in på priser/privat fratsedelutskrift

fyll i mått och vikt med emballage...

du kan skapa fraktsedeln hemma och anteckna nr så kan de skriva ut det på bussgodsterminalen...
  • daniels baby
    modestyclara skrev 2009-10-25 17:32:13 följande:
    efterkrav kostar 50 krgå in på priser/privat fratsedelutskriftfyll i mått och vikt med emballage...du kan skapa fraktsedeln hemma och anteckna nr så kan de skriva ut det på bussgodsterminalen...
    ååå super tack! väntar på svar om det ens blir nån affär men hon ville veta frakt innan.
  • Noiis
    Stargirl skrev 2009-10-25 08:39:50 följande:
    Tror du det är på riktigt? Är det inte en skämtprodukt?
    den är säkerligen på riktigt! nån som tyckte att han var super smart som importerade dessa från ett land där det råder fimp förbud. i England (tror iof att det är vissa städer inte landet som helhet) tex. får man ju böter om man släpper en fimp eller tuggumi på marken och där är sånna produkter super inne. det är ask koppar på allt, barnvagnar nyckel ringar osv. Dessa regler finns ju i andra länder och städer oxå. skulle nog gissa på att dessa kommer från typ kina som man hittade på en resa och tyckte åååh jag köper dessa skit smarta grejer för 5 kr st och säljer hemma för 200 för de finns inte i sverige.

Så det är nog på riktigt men frågan e ju... VEM kommer på tanken att köpa dom?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19