• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    BiimBiim skrev 2009-10-24 10:55:23 följande:
    Shoegirl: Tack för svaret. Hur är de om jag vill ha henne sittandes en stund? Om jag tar camen med mig så hade jag tänkt ha sittdelen för hon är så himla nyfiken och inte så jätte förtjust i att ligga ner i vagnen förutom när hon sover.Kan hon sitta lika bra i bee som i camen?
    Det tycker inte jag. Hade det varit jag så hade jag köpt en transportväska och tagit med mig Cameleon.
  • Stargirl
    BiimBiim skrev 2009-10-24 10:46:03 följande:
    Hej!En fråga..Jag har en bugaboo cameleon nu som jag är sååå nöjd med.I december ska jag åka till egypten och då är min prinsessa lite mer än 5 månader.Har funderat lite på en bugaboo bee.Vad tycker ni? Är hon för liten för den då?Är buggan lika smidig som bee?Ge gärna lite tips :)
    Om du ändå har tänkt att köpa en sulky till våren kan du lika gärna köpa en Bee nu och ta med den till Egypten. Men du kan likagärna köpa en stransportväska till din Cameleon och ta med den. Vi har rest med våran Cameleon tills dottern var 2 år och tyckte det var härligt att ha med en RIKTIG vagn på semestern. Transportväskan är toppen då det får plats med extra blöjor, filtar, cällingpulver etc i transportväskan förutom vagnen
  • BiimBiim

Tack för svaren.
    Det blir en bee iallafall, hade ändå tänka köpa någon slags sulky lite längre fram.
    Ska man försöka köpa en transportväska iallafall? Kan man ha transportväskan som är för camen till bee?

• BiimBiim

Kom på en sak till, hur är det med skötväska?
    Såg att de finns en speciellt skötväska till Bee.
    Är den jätte liten då? Kan man ha den till camen också? :)

• Stargirl
    BiimBiim skrev 2009-10-25 00:58:20 följande:
    Kom på en sak till, hur är det med skötväska?Såg att de finns en speciellt skötväska till Bee.Är den jätte liten då? Kan man ha den till camen också? :)
    Det finns inte ngn speciell skötväska för Bee men den nya skötväskan från Bugaboo i den mindre modellen är super!!! Finns i helsvrt eller brunt. Den svarta passar både Cam och Bee och är en perfekt skötväska och säkert toppen då man reser. Den ser inte ut som en skötväska så när man är klar med att använda skötväska blir det en perfekt laptopväska eller handbagage då man flyger. Den skulle jag köpt i ett nafs. Kostar runt 1000 lappen.
  • Det ljuva livet
    Stargirl skrev 2009-10-25 08:39:50 följande:
    Tror du det är på riktigt? Är det inte en skämtprodukt?
    Ingen aning! Galet skämt i så fall!

Inte nog att man röker brevid vagnen, stackars bebin får ligga och lukta på fimpar ..
  • Fröken Småland
    Det ljuva livet skrev 2009-10-25 10:54:42 följande:
    Ingen aning! Galet skämt i så fall!Inte nog att man röker brevid vagnen, stackars bebin får ligga och lukta på fimpar ..
    Finns det folk som faktiskt röker fortfarande? {#lang_emotions_undecided}
  • Det ljuva livet
    Fröken Småland skrev 2009-10-25 10:56:43 följande:
    Finns det folk som faktiskt röker fortfarande?
    Tycker att de är överallt! Finns det något mer tacky än att gå och röka? *Möjligtvis att gå och röka med barnvagn*

(har själv varit rökare, och kommer aldrig att bli det igen..)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19