• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Greksmurfen skrev 2009-10-23 13:45:38 följande:
    Gah blir galen på blocket.. ska lägga in en del nya bugaboo till behör, sedan e det en emmaljunga vagn å en sulky... den säger hela tiden att det maåstevar samma varor i samma kateogorie....MEn hallå jag e ju i kategorin barnvagnar å tillbehör........nån som vatt med om det??
    Kanske för att folk skriver en sak i rubriken och sedan har de andra varor i annonsen. Eller tvärtom. Testa att lägg ut dem separat?
  • Greksmurfen
    Stargirl skrev 2009-10-23 16:28:06 följande:
    Kanske för att folk skriver en sak i rubriken och sedan har de andra varor i annonsen. Eller tvärtom. Testa att lägg ut dem separat?
    nu gikc det äntligen var tvungen å lägga till til behör till bugaboo camelon VAGN så nu när ja la till vagn så funkar det ... åååhhh vad irriterande... skönt att slippa tänka på den mer nu iaf=)
  • imaj
    Bzzz skrev 2009-10-23 20:49:37 följande:
    Är det någon Bugaboo-kunnig som kan svara på vilken blå färg detta är; www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_bla... Är det marin eller blå? Blå finns väl inte som basfärg men marin gör?
    Ser ut som marin som är tagen med blixt därav att den är ljusare. Blå fanns som basfärg tidigare men inte längre. Har du testat maila och fråga om det är marin eller blå?
  • Bzzz

Nej faktiskt inte, kanske skulle göra det. Tyckte att den avr fin. Ser iaf ut som en nyare variant va? Helt ny på märket....
    Vet du hur länge sen det fanns blå bas?

• Nikas

Miss Boring skrev 2009-10-23 11:17:42 följande:

Lägger in en bild på en kanske ovanlig kombo:
    Oh min favvoåkpåse ;)
  • Miss Boring
    Nikas skrev 2009-10-23 21:02:41 följande:
    Miss Boring skrev 2009-10-23 11:17:42 följande: Oh min favvoåkpåse ;)
    Synd att jag behöver den i Swiften också... Kan ju inte ha två likadana!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • imaj
    Miss Boring skrev 2009-10-23 21:03:44 följande:
    Synd att jag behöver den i Swiften också... Kan ju inte ha två likadana!
    Sluta visa bilder på Lodgern... Blir sugen på en varenda gång den nämns och det blir så dyrt då..
  • Delfinia
    Bzzz skrev 2009-10-23 20:49:37 följande:
    Är det någon Bugaboo-kunnig som kan svara på vilken blå färg detta är; www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_bla... Är det marin eller blå? Blå finns väl inte som basfärg men marin gör?
    Titta på Bugaboos hemsida, bugaboo.com. Där finns cameleon i blå, vilket jag tror är den som är i annonsen, eller mörk blå. Har sett den här blå i verkligheten och den är verkligen blå.
  • Miss Boring
    imaj skrev 2009-10-23 21:07:38 följande:
    Sluta visa bilder på Lodgern... Blir sugen på en varenda gång den nämns och det blir så dyrt då..
    Du ska absolut ha en! Sitter så himla bra! Jag är känslig för sådant och bara buggans egna i bugga får godkänt annars.
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19